Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Tåneglene mine er tykke, gulaktige og ruglete. Har fått sjekket hos lege om jeg har neglsopp eller noe, men hun sa at det ikke var noe medisinsk galt med tåneglene mine, og at noen bare har slike negler fra naturens side. Men det må da være noe jeg kan gjøre? De ser så lite delikate ut nå, jeg er avhengig av å bruke neglelakk for å skjule gulfargen, men siden neglenes overflate er så ruglete og ujevn, legger ikke neglelakken seg pent, og resultatet blir ujevnt og stygt. Har ikke råd til å gå til fotterapaut eller noe, men om noen har tips til produkter/redskaper som ikke koster alt for mye, blir jeg veldig takknemlig.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Tåneglene mine er tykke, gulaktige og ruglete. Har fått sjekket hos lege om jeg har neglsopp eller noe, men hun sa at det ikke var noe medisinsk galt med tåneglene mine, og at noen bare har slike negler fra naturens side. Men det må da være noe jeg kan gjøre? De ser så lite delikate ut nå, jeg er avhengig av å bruke neglelakk for å skjule gulfargen, men siden neglenes overflate er så ruglete og ujevn, legger ikke neglelakken seg pent, og resultatet blir ujevnt og stygt. Har ikke råd til å gå til fotterapaut eller noe, men om noen har tips til produkter/redskaper som ikke koster alt for mye, blir jeg veldig takknemlig. Syns d er litt rart at legen sier at du ikke har neglesopp. Noen ganger kan de ta feil.. hehe Min vennine slet med kløe, jeg var sikker på at hun hadde fått skabb. Gikk til legen, legen sa d ikke var skabb og sendte henne til hudpleiespesalisten, der fikk hun vite at hun hadde skabb, en hvilken som helst idiot kunne se at dette var skabb. Tror jeg ville kjøpt meg (husker ikke navnet på d her nå) men en slags neglelakk som de har på apoteket mot neglesopp.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Kjøp en buffer fil, finner de på Vita. Det er en fil du bruker på overflaten av neglen, det kan hjelpe. De har gjerne 6 sider med forskjellig røffhet. Den fineste siden gir mye glans.
oslotur Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Tåneglene mine er tykke, gulaktige og ruglete. Har fått sjekket hos lege om jeg har neglsopp eller noe, men hun sa at det ikke var noe medisinsk galt med tåneglene mine, og at noen bare har slike negler fra naturens side. Men det må da være noe jeg kan gjøre? De ser så lite delikate ut nå, jeg er avhengig av å bruke neglelakk for å skjule gulfargen, men siden neglenes overflate er så ruglete og ujevn, legger ikke neglelakken seg pent, og resultatet blir ujevnt og stygt. Har ikke råd til å gå til fotterapaut eller noe, men om noen har tips til produkter/redskaper som ikke koster alt for mye, blir jeg veldig takknemlig. Det der er et SKRIK!! fra kroppen om at du må slutte med din dårlige livsstil. for mye alkohol eller for fet mat eller noe sånt. hør på kroppen din
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Det der er et SKRIK!! fra kroppen om at du må slutte med din dårlige livsstil. for mye alkohol eller for fet mat eller noe sånt. hør på kroppen din Samboeren min har stygge gule og ruglete negler på noen av tærne. Han er sunn og aktiv, så det er noen tilfeller livsstilen ikke teller, men er medfødt.
Siiw Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Prøv og spis litt vitaminer:) Og evt noe salve for sopp, for dette høres ut som sopp:P og det er bare å google det:)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Samboeren min har stygge gule og ruglete negler på noen av tærne. Han er sunn og aktiv, så det er noen tilfeller livsstilen ikke teller, men er medfødt. Samme her - er sunn og frisk, med gule, ruglete negler, men bare på lilletåa, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå