Gjest Sørgmodig Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg trodde virkelig det skulle fungere - sa opp jobben min, uten å ha en ny å gå til - flyttet langt opp i gokk for å være sammen med ham... Pokker... Har ruinert alt jeg hadde, eneste jeg har igjen er et par utrolige venninner som støtter meg uansett...
Millian Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg føler med deg, og skjønner at det er vanskelig Håper du klarer deg sånn noen lunde. Selv om du kanskje ikke ser det nå, så VIL ting føles lettere etter hvert.
Gjest Shelob Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Uff. Har du fått pakket sammen og funnet deg et sted å bo? Kjærlighetssorg eller bare sint og irritert? Det siste er lettest å "fikse" synes nå jeg.
Gjest Gjest_irma_* Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Huff da, jeg vet akkurat hvordan du har det, Jeg gikk på den samme smellen i fjor, sa opp jobben, pakket sakene og flyttet til danmark for å være sammen med min kjære. Uka etter skar dt seg fullestendig, og der satt jeg men alt jeg eide, uten jobb og penger, og uten mulighet for å komme meg hjem. har aldri følt meg så lost og hjelpesløs og alene i verden... Snakk mye med de du har hjemme, det hjelper på ensomheten. Bestem om du vilflytte hjem eller gjøre et forsøk der du er nå. Kanskje kan du få nye opplevelser i livet, komme inn på et nytt spor, eller dra hjem å få tilbake jobben? Dt er aldri forseint å snu, og det er ikke flaut å komme krypende hjem, du har i allefall vært modig nok til å satse alt på dette, det er mer enn de feigingene som holder seg til det trygge hjemme. hvis du har kjærlighetsorg er det vanskelig å ta seg sammen å gjøre praktiske ting, men det kan hjelpe til å få fokuset på noe annet. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Her gjelder det å være POSITIV kjære deg. Skjønner at du er lei deg og at det føles som du har mistet alt, men. Om du tenker over det så har du egentlig ikke mistet så veldig mye. Du har mistet en fyr som ikke var verdt å satse noe på og en jobb. Hvilken jobb da? Vil påstå at de fleste jobber kan erstattes. Du er så heldig at du bor i Norge, så alt ordner seg uansett. Venner og familie har du. Bruk det du har og se hva du har. Ikke det lille du mistet. Jobb har du ikke mistet, men du mistet den jobben du hadde. Var den så mye verdt for deg? Jeg er sikker på at du klarer å skaffe deg en lik jobb eller en bedre en. Bare se det positive i alt. Kanskje det var nettopp dette som skulle til for at du kom deg over i en mer interessant jobb? Hvem vet. Framtiden ligger jo i dine hender.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Huff da, jeg vet akkurat hvordan du har det, Jeg gikk på den samme smellen i fjor, sa opp jobben, pakket sakene og flyttet til danmark for å være sammen med min kjære. Uka etter skar dt seg fullestendig, og der satt jeg men alt jeg eide, uten jobb og penger, og uten mulighet for å komme meg hjem. har aldri følt meg så lost og hjelpesløs og alene i verden... Snakk mye med de du har hjemme, det hjelper på ensomheten. Bestem om du vilflytte hjem eller gjøre et forsøk der du er nå. Kanskje kan du få nye opplevelser i livet, komme inn på et nytt spor, eller dra hjem å få tilbake jobben? Dt er aldri forseint å snu, og det er ikke flaut å komme krypende hjem, du har i allefall vært modig nok til å satse alt på dette, det er mer enn de feigingene som holder seg til det trygge hjemme. hvis du har kjærlighetsorg er det vanskelig å ta seg sammen å gjøre praktiske ting, men det kan hjelpe til å få fokuset på noe annet. Lykke til!! Jeg føler med både TS og deg. Man er jo aldri sikker på hvordan det vil gå når man går inn i et forhold, å stort sett går det bra, men ikke alltid. Lurer på hvordan det løste seg for deg. Flyttet du hjem igjen eller bor du fortsatt i Danmark? Har du fått ny jobb?
Gjest Gjest_irma_* Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg føler med både TS og deg. Man er jo aldri sikker på hvordan det vil gå når man går inn i et forhold, å stort sett går det bra, men ikke alltid. Lurer på hvordan det løste seg for deg. Flyttet du hjem igjen eller bor du fortsatt i Danmark? Har du fått ny jobb? Jeg bet tennene sammen (med hjelp fra venner og familie) og delte leilighet med xen en liten stund. Fikk meg en jobb som jeg hadde i 2mnd, men jeg var så knekket psykisk pga knuste høye forventninger at jeg ikke likte meg der særlig godt. Jeg flyttet til Norge igjen og fikk min gamle jobb tilbake. Jeg beholt kontakten men flere fra jobben i danmark, og nå har jeg planer om å flyttte dit igjen, men å klare meg selv denne gangen. Nå vet jeg hva jeg har i vente og kan være mye bedre forbredt, dessuten har jeg venner der, det er det viktigste! :)Jeg har lært at selv om ikke alt går som vi har tenkt oss, kan det være en mening med det likevel..
Raven Emerald Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Jeg bet tennene sammen (med hjelp fra venner og familie) og delte leilighet med xen en liten stund. Fikk meg en jobb som jeg hadde i 2mnd, men jeg var så knekket psykisk pga knuste høye forventninger at jeg ikke likte meg der særlig godt. Jeg flyttet til Norge igjen og fikk min gamle jobb tilbake. Jeg beholt kontakten men flere fra jobben i danmark, og nå har jeg planer om å flyttte dit igjen, men å klare meg selv denne gangen. Nå vet jeg hva jeg har i vente og kan være mye bedre forbredt, dessuten har jeg venner der, det er det viktigste! :)Jeg har lært at selv om ikke alt går som vi har tenkt oss, kan det være en mening med det likevel.. Nesten så jeg blir litt nervøs, her, siden jeg selv flyttet til Danmark nylig, for å bli samboer. =P
Gjest Gjest_irma_* Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Nesten så jeg blir litt nervøs, her, siden jeg selv flyttet til Danmark nylig, for å bli samboer. =P nei huff da, det er da ikke meningen å skremme. Det er da ingen grunn til at ditt forhold ikke skal fungere selv om du har flyttet til Danmark, tror ikke det er noe som skjer spesielt ofte der hehe.. bare nyt dejlige Danmark og kjæresten din du, og sørg for å bli kjent med mange mennesker, det er godt å ha venner rundt seg når alt omkring deg er nytt, og jeg må si at jeg bare opplevde positivitet i forhold til det å være norsk, tror vi er godt likt der Hvor bor du da forresten? Kbh?
Raven Emerald Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 nei huff da, det er da ikke meningen å skremme. Det er da ingen grunn til at ditt forhold ikke skal fungere selv om du har flyttet til Danmark, tror ikke det er noe som skjer spesielt ofte der hehe.. bare nyt dejlige Danmark og kjæresten din du, og sørg for å bli kjent med mange mennesker, det er godt å ha venner rundt seg når alt omkring deg er nytt, og jeg må si at jeg bare opplevde positivitet i forhold til det å være norsk, tror vi er godt likt der Hvor bor du da forresten? Kbh? Neida, var bare en spøk. =) Har det kjempefint, vi, så det er overhodet ingenting som tyder på at det samme skal skje med oss. Bor i Odense, vi. Fiiine byen. ^^
Gjest Gjest_irma_* Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Neida, var bare en spøk. =) Har det kjempefint, vi, så det er overhodet ingenting som tyder på at det samme skal skje med oss. Bor i Odense, vi. Fiiine byen. ^^ Ah, ja Odense er koselig! Xen min hadde familie der, så har vært der et par ganger.. Fin-fin by! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå