Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Lurer på hvorfor jeg. Jeg bruker ikke foundation eller pudder, bare litt solpudder. Er flink til å rense huden morgen og kveld, med bra renseprodukter. Alikevel har jeg store poerer i huden ved siden av nesa, det er ett område på ca 4cm på hver side. Det er så irriterende! Kan det være fordi jeg røyker?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Eldgammel tråd, men lurer på det samme. Jeg røyker ikke da. Anonymkode: 0f749...371
Beach Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gener. Anonymkode: 841ae...f74 Riktig. Det er mulig det finnes andre mindre årsaker i tillegg jeg ikke har kunnskap på, men genetikk er hvert fall hovedårsaken. Ofte er det de med fetere hud som får grovere porer. De med en tørrere eller normal hudtype har mindre. Porene blir større med alder også. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 13 timer siden, Beach skrev: Ofte er det de med fetere hud som får grovere porer. De med en tørrere eller normal hudtype har mindre. Porene blir større med alder også. Det positive med fetere hud er at man ikke eldes så fort som de andre. Så får man tenke over hva som er mest viktig. Anonymkode: bcda1...fc5 2
Beach Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det positive med fetere hud er at man ikke eldes så fort som de andre. Så får man tenke over hva som er mest viktig. Anonymkode: bcda1...fc5 Riktig
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Jeg har også hørt det er pga gener.... Alle kvinnene på begge sider i min familie har det Har pen og ren hud ellers, men nesa full av "krater" og sorte ormer , og blir blank som en nypolert amulett etter 2-3 timer etter vask/rens. Lurer på om det går ann å ta laser for eksempel eller transplantere hud over som gjør at det blir mindre synlig? Om man foreksempel hadde tatt laser for å minske størrelsen på porene, kunne det ført til mer urenheter da? Siden porer og hudormer er jo til for å slippe ut skitt.... Anonymkode: 4a68d...21f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også hørt det er pga gener.... Alle kvinnene på begge sider i min familie har det Har pen og ren hud ellers, men nesa full av "krater" og sorte ormer , og blir blank som en nypolert amulett etter 2-3 timer etter vask/rens. Lurer på om det går ann å ta laser for eksempel eller transplantere hud over som gjør at det blir mindre synlig? Om man foreksempel hadde tatt laser for å minske størrelsen på porene, kunne det ført til mer urenheter da? Siden porer og hudormer er jo til for å slippe ut skitt.... Anonymkode: 4a68d...21f Transplantere hud? Herregud lol. Anonymkode: 6b23a...c40 3
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Fet hud er den vanligste årsaken. Jeg har fet hud i t-sonen, men har skjønt i årenes løp at jeg er heldig da man får færre linjer og rynker når huden er "smurt" hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 Vet ikke om det er sant, men har hørt at hvorvidt man er mye utsatt for støv og forurensning også kan ha noe å si? Anonymkode: e583f...30c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Transplantere hud? Herregud lol. Anonymkode: 6b23a...c40 Ja? Man får jo det for brannsår og lignende for å få glatt hud igjen? Anonymkode: 4a68d...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå