*nora* Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Jeg skal begynne hos Kiropraktor, og er snart oppe i fribeløpet på egenandelskortet. Kan jeg da bruke frikortet hos kiropraktoren?
Ursula Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Nesten 100 % sikker på at du ikke kan bruke frikort hos kiropraktoren. Kun lege, apotek & psykolog.
Gjest Tristessa Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Nei, det går ikke an. Det må du betale av egen lomme. Ganske synd egentlig, for det blir veldig dyrt i lengden.
*nora* Skrevet 10. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2003 Takk for svar :D !! Fryktelig dumt, det der! Regner med at jeg må ta en del behandlinger, og da blir det jo dyrt i lengden
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #5 Skrevet 12. september 2003 Få legen til å henvise deg dit. Da får du igjen 40 kr pr. beh. Jeg har brukt kiropraktor mye så det blir fort noen kr. av det. Få kiropraktor til å sende legen orientering til legen etter beh. Kan ha mye å si for din sykehistorie senere. Normalt gjør ikke kiropraktor det.
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #6 Skrevet 12. september 2003 Få legen til å henvise deg dit. Da får du igjen 40 kr pr. beh. Jeg har brukt kiropraktor mye så det blir fort noen kr. av det. Få kiropraktor til å sende legen orientering til legen etter beh. Kan ha mye å si for din sykehistorie senere. Normalt gjør ikke kiropraktor det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå