Idnar Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Når jeg kjøpte kjolen min var det snakk om at butikken desverre ikke kunne hjelpe meg med å steame kjolen. At jeg burde henvende meg i renseri for å få de til å gjøre det for meg. Like greit, tenkte jeg, siden butikken ligger et stykke unna. Men: Jeg stakk innom et renseri. De kunne ikke steame kjolen for meg. Da måtte jeg i så fall rense den først. Men rense en ny kjole, bare for å rette den litt ut? Har lest at mange har fått anbefalt å henge opp kjolen på badet, men vi har så god utluftning på badet at det skjelden kommer noe damp der. Det jeg lurer litt på er om man kan bruke sånnder steamvasker (har forstått at det er en støvsugerlignende greie som har steam..min mor har en sånn en) Kan man bruke denne? Har jo ikke akkurat tenkt å ødelegge min nydelige kjole! Da renser jeg den heller! Noen som har peiling??? :)
fru sp Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Må man steame den? D hadde ikke jeg tenkt til... Skal høre med butikken, skal snart din for å sy den inn.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hvorfor kan ikke butikken hjelpe deg?? Høres veldig rart ut at de ikke kan gjøre det for deg! Skulle bare mangle at man får brudekjolen utlevert klar til bruk - uten ekstra kostnader! Alle brudesalonger har vel steamer eller dampstrykejern??? Brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen min har sagt at jeg kan komme tilbake en ekstra gang og steame den opp før bruk hvis jeg ser behov for det. Jeg fikk den ferdig sydd og steamet før jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå