Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Som overskiften sier så er mamma syk. For 2 uker siden prøvde hun å ta livet sitt. Jeg bor ikke i samme byn som henne. Jeg var vekke fra jobb noen dager så tilbake på jobb. Nå er jeg hjemme noen dager på ferie.. men er så trøtt og utslitt av disse dagene. Det er og var veldg tungt å være på jobb. Har og en fysisk krevende jobb så har ikke mulighet til å sitte på et kontor og samle meg om og når ting er exstra tøft. Jeg lurer på om jeg skulle fått meg en sykemelding noen dager.. har jo ikke vært ferie i det hele tatt. og er mer sliten nå enn for noen dager siden .. er det ok å be legen om litt fri?? Har ikke vært i en sånn situasjon før, og vet ikke om det er ok.
Gjest Huffsa Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg mener det er veldig greit å ta en sykemelding. Det er en tung situasjon du er i, og jeg syntes du burde ta deg litt fri og komme til hektene igjen.
Asteria Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Ja jeg ville bedt legen om sykemelding.. Det er en tøff situasjon er er i, og det er viktig at du tar vare på deg selv oppi alt dette. Det er også en del pårørendegrupper der ute, og noen internettsider om teamet, sikkert verdt å søke opp
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Nå har jeg vært hos legen. Fikk sykemelding med en gang. Legen har jeg hatt siden jeg var liten. Han er også min mor sin lege så han ventet egentlig på at jeg ville komme å snakke litt med han. Det var veldig godt å vite at det var helt ok å ta litt fri å prøve å slappe av litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå