Gå til innhold

Mamma er psykisk syk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Som overskiften sier så er mamma syk. For 2 uker siden prøvde hun å ta livet sitt. Jeg bor ikke i samme byn som henne. Jeg var vekke fra jobb noen dager så tilbake på jobb. Nå er jeg hjemme noen dager på ferie.. men er så trøtt og utslitt av disse dagene. Det er og var veldg tungt å være på jobb. Har og en fysisk krevende jobb så har ikke mulighet til å sitte på et kontor og samle meg om og når ting er exstra tøft. Jeg lurer på om jeg skulle fått meg en sykemelding noen dager.. har jo ikke vært ferie i det hele tatt. og er mer sliten nå enn for noen dager siden .. er det ok å be legen om litt fri?? Har ikke vært i en sånn situasjon før, og vet ikke om det er ok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg mener det er veldig greit å ta en sykemelding.

Det er en tung situasjon du er i, og jeg syntes du burde ta deg litt fri og komme til hektene igjen.

:klemmer:

Skrevet

Ja jeg ville bedt legen om sykemelding.. Det er en tøff situasjon er er i, og det er viktig at du tar vare på deg selv oppi alt dette.

Det er også en del pårørendegrupper der ute, og noen internettsider om teamet, sikkert verdt å søke opp :)

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Nå har jeg vært hos legen. Fikk sykemelding med en gang. Legen har jeg hatt siden jeg var liten. Han er også min mor sin lege så han ventet egentlig på at jeg ville komme å snakke litt med han. Det var veldig godt å vite at det var helt ok å ta litt fri å prøve å slappe av litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...