Gjest SingleSindre Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Ja jenter, nå må jeg spørre dere om noe. En gang for lenge siden hadde jeg en jente, en vakker liten tøs som jeg hadde det mye moro sammen med. Det hun, og forsåvidt jeg, digget voldsomt var å gi henne en real omgang med straffeknull. Hvis hun hadde vært slem vel å merke. Det var alltid hun som startet, og den beste settingen var hvis vi var ute på byen. Da kunne hun plutselig begynne og vise voldsom interesse for en annen mann. Kysse, tulle, danse og gni seg inntill ham. Når vi så kom hjem til hennes eller min bopel var det dags for oppgjør. Hun var alltid så kåt at det ristet, men liksom redd, det var ett vel innøvd rollespill som gav meg mine livs største kick. Henne også forøvrig. Da var det altså å rive av henne buksene og hive henne på magen ned på senga. Sokkene skulle være på, likeså klærne på overkroppen. Så var det å pule henne bakfra mens jeg presset hodet hennes ned i puta, slå henne på rompa og skjelle henne ut etter noter for den jævla horete stygge drittkjærringa hun var. Vi knuste et par senger disse nettene, og hun kom gjerne så voldsomt at vi hørte naboene romstere og sikkert skamløst smuglytte til våre elleville hyrdestunder. Dette har jeg aldri opplevd noen gang senere med en dame, så til dere damer, er det noen av dere som noengang har vært facinert av et sikkelig hardt straffeknull?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Straffepuling er digg! Vi er et par som driver mye med BDSM, så jeg blir forsåvidt straffet hele tiden hehe. Men en av favorittmetodene mine er noe a la det du skriver
Gjest SingleSindre Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Så dere finnes altså, eller bare later dere som. Vi tenkte aldri på dette som BDSM, det var bare noe greier som utviklet seg. En gang var vi på en ganske stor utefestival. Hun hadde på seg en flott lys sommerkjole og vi gikk sammen rundt og med ett var hun horete. Det var tidlig på formiddagen og jeg konfiskerte trusen hennes. Der måtte hun gå hele dagen og holde kjolen nede og passe alle sittestillinger. Til slutt fikk hun velge ett sted å ta straffen. Hun måtte sitte på kne bak en utedass å suge pikk som jeg presset nesten ned i halsen hennes. Folk kom og gikk i dørene og tilsynelatende la de ikke merke til det som foregikk rett på andre siden av veggen der de satt. Så førte jeg henne inn i skogen bak og det gikk så vilt for seg at kjolen ble ødelagt, hun hadde ingen klær, da ble hun bare kåtere og det gikk for henne bare jeg strøk henne over musa. Det var 2 kilometer til hotellet og turen tilbake dit etter tøy var jo rimelig herlig. For hun måtte jo pent følge med og holde tøystykkene med begge hender på kroppen, en del av straffen det, he he.
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Så dere finnes altså, eller bare later dere som. Nei, vi finnes ikke - vi bare later som. Akkurat som x-dama di. Endret 9. mars 2010 av Zaphireh
Gjest SingleSindre Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Nei, vi finnes ikke - vi bare later som. Akkurat som x-dama di. Ha ha, det var det jeg visste, dere gjør det alle bare for min skyld. Vel jeg kom på det drøyeste jeg har gjort. Nå har jeg gjort mye rart. Horer, ladyboys, you name it. Jeg har gjort det. Men en gang ble jeg satt ut, jeg var med en jente. Hun var så søt og koselig, foreldrene hennes lot meg ta henne med på alt, fordi hun skulle ikke ha noe sex før ekteskapet, hun var bastant på det, det var ikke måte på hvor prektig og ordentlig hun var, kristen og kor. Det var ikke måte på. Vi hadde jo selvsagt sex, og til slutt betrodde hun seg til meg. Hun ville vi skulle dø mens vi hadde sex. Hun ble helt besatt, og sammen med en god del vin utviklet sakene seg litt. Vi brøt oss inn i en hytte i skogen, jeg trodde vi lekte. Det endte med at vi satte fyr på hytta og lå og knullet i sengen som ville dyr mens flammene tok tak. Plutselig ble det bare dritvarmt og jeg fikk totalt panikk. Dro med meg dama ut mens hun skrek og bannet. Fikk roet henne ned og fortalt at dette ville jeg egentlig ikke. Hun roet seg ned, og tror også hun fant ut at denne grensen ville hun ikke over, for hun lever da heldigvis enda, men forholdet vårt stagnerte etter denne seansen. Hytta/koia brant ned med forholdet vårt, takk og pris.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Ohhh digger det, mannfolka er så barske og maskuline i en sånn setting...
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Jeg spør heller, finnes det menn som deg ts?
kisskissbangbang Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Den festival-episoden hørtes herlig nedverdigende ut. *sukk* Så ja, jeg er fan av såntno'!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Ikke helt min greie... Har testet slike ting før, og synes egentlig bare det blir komisk når mennene skal ta "komandoen".
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 så lenge vi ellers hadde et forhold med gjensidig respekt, kunne jeg gjerne vært naughty på byen og fått straffesex etterpå! Nam
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Har hatt litt fantasier om straffesex, ja, men ikke akkurat de scenariene du beskriver... Jeg tror det ligger i oss mennesker at vi vil være litt uskikkelige, spesielt om vi er veldig ordentlige til vanlig. Det er den siden av oss som vi er blitt lært å undertrykke siden vi var barn, som bare vil frem.
SMann Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 så lenge vi ellers hadde et forhold med gjensidig respekt, kunne jeg gjerne vært naughty på byen og fått straffesex etterpå! Nam All sex som har med Dominans og underkastelse...fungerer best når begge parter har like stor respekt for hverandre...og da er det fantastisk å utføre straffesex også...
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #16 Skrevet 15. august 2021 Bringebærjenta skrev (På 13.3.2010 den 20.41): Yes please! Anonymkode: 3d10c...dc4
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #17 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 3d10c...dc4 11 år senere 😅
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #18 Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): 11 år senere 😅 Av god grunn! Forum i dag er fylt med «menn» som belønner sine kvinner for å flørte med andre menn, og som ikke kan forstå at kvinnen mister lysten. Det er på tide å minne disse «mennene» om hva som er rett reaksjon på slik uanstendig oppførsel. Hvordan kvinner fungerer, hvordan man oppfører seg som mann, og hvordan man får hennes lyst til å vare. Mye har tydeligvis gått tapt i løpet av kun 11 år... Anonymkode: 3d10c...dc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå