Gjest Mann45 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Spørsmål til kvinner og menn: Hvem av dere har erfaringer med strap-on? Dette er en sterk fantasi, som jeg altså ikke har levd ut, men som jeg er usikker på om jeg skal ta opp med kona mi. Men jeg drømmer altså om å bli tatt av henne med en strap-on. Tviler på om hun hopper i taket av et slikt forslag, men livet er for kort til ikke å ta sjansen . Og ønsker derfor å høre med denne forsamlingen om noen har erfaringer de ønsker å dele. Og til dere som synes dette er teit, usexy, femi, homo-light, osv. - dere kan gi jamnt f... i å svare. På forhånd takk.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ikke erfaring med det, men kan jo gi deg mitt perspektiv likevel i tilfelle det er interessant Jeg har ikke spesielt lyst til å ta en mann med strap on, det er ikke noe jeg har gjort før og det må nok litt til for å klare å sette seg i den "rollen" på en måte. Men jeg vet at jeg kunne gjort det for en jeg elsket hvis han tente på det. Isåfall så tror jeg kanskje det er smart å begynne med litt enklere anal play, om dere ikke har gjort det før? Jeg tenker at man først må like å putte en finger inn, så gå over til en liten dildo/buttplug/vibrator eller noe før strap on blir aktuelt.
Gjest mann30 Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Det er himmelsk, rett og slett Men pass på at du har hatt tarmbevegelse da før dere begynner å herje baki der, mindre gris da. Og spis mye fiber :gjeiper: Personen over meg her sier mye bra!
Gjest Mann45 Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Det er himmelsk, rett og slett Men pass på at du har hatt tarmbevegelse da før dere begynner å herje baki der, mindre gris da. Og spis mye fiber :gjeiper: Personen over meg her sier mye bra! Takk for svar fra dere to. Joda, har prøvd mindre saker, som plugg, finger, og så videre. Men jeg kvier meg for å foreslå dette for henne. Kan du fortelle litt mer? Hvordan startet det? Var det ditt forslag? Hvordan reagerte hun? Hvordan gjør dere det?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Det finnes en interesseforening for de som nekter for at de er homoseksuelle. Oppsøk den for råd?
Gjest MikeWaters Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Hva vil du vite? Vi bruker dette aktivt i vårt sexliv, det er deilig å bytte roller. Hun elsker å ta kontrollen, og jeg digger å gi den fra meg. Så bytter vi på, forandring fryder
~Maja~ Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Hadde min mann kommet til meg med dette forslaget hadde jeg først :dåne: og deretter . Altså, ja takk. Dersom dette er noe du har veldig lyst til å gjøre, så synes jeg du bare skal spør henne. Hun sier vel nei dersom hun ikke er komfortabel med det. Og kanskje hun bare trenger litt tid på å venne seg til tanken? 1
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Det finnes en interesseforening for de som nekter for at de er homoseksuelle. Oppsøk den for råd? Du trenger ikke å reklamere for foreningen du er president i her. Om dere ikke er fremmede for anal play så tror jeg ikke skrittet til strap on er så langt. Jeg tenker at det sikkert er uvant, men at en villig kvinne vil prøve det for sin mann og kanskje til og med elske det etter hvert! Dere er vel også åpne om sex, så da er det vel bare å ta opp fantasien en gang dere ligger i senga og koser? Kanskje hun sier ja med en gang, kanskje hun må tygge litt på det og venne seg til tanken. I verste fall så er det ikke noe for henne, men.. det er jo bare en måte å finne det ut på.
SMann Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har forsøkt på egen hånd å dytte inn dildoen på en "strap-on" men måtte gi opp selv om den var liten. Jeg har dessverre ikke det lystsenteret der bak annet enn i selve åpningen. Det høres litt gøy ut å prøve...og det ville nok sett litt morsomt ut med en liten kvinne som "dunker" løs på en stor, sterk mann...
Siiw Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Ingen erfaring med og vil aldri ha det:P. På sex and the city- var det en episode med strap on:p. hehe, Men det er jo bare og lufte det for dama di- det er jo ikke helt ukjent for dere,
Gjest Trall Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Pegging kalles det vel på "folkemunne", herlig
Gjest Mann45 Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Det finnes en interesseforening for de som nekter for at de er homoseksuelle. Oppsøk den for råd? Gjesp :søvn:
Gjest mann30 Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 Takk for svar fra dere to. Joda, har prøvd mindre saker, som plugg, finger, og så videre. Men jeg kvier meg for å foreslå dette for henne. Kan du fortelle litt mer? Hvordan startet det? Var det ditt forslag? Hvordan reagerte hun? Hvordan gjør dere det? Nei, i mitt tilfelle så visste hun om at jeg hadde en seksuell fortid hvor jeg hadde eksprimentert litt så hun ble ikke sjokkert. Hu var ikke så gira til å begynne da, det skal sies. Men det snudde fort når jeg lå på rygg mens hun tok meg bakfra samtidig som hun ronka pikken. Når jeg la til noen stønnelynder og bukta kroppen så var hun plustelig litt mer med Du får rett og slett spørre, de fleste vil ikke se på deg som en særing eller homofil, ikke som jeg har erfart ihvertfall. Men det er jo garantert noen forumtroll som kommer til å motstride dette. Hver sin mening
Gjest spurvemann Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 Har prøvd. Likte det. Begge likte det. Har utstyr innerst i skapet. Brukes ved festlige anledninger.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Det finnes en interesseforening for de som nekter for at de er homoseksuelle. Oppsøk den for råd? Finnes det en interesseforening for oss som gir faen i hvilken bås det plasserer oss i?
Olive Skrevet 11. mars 2010 #16 Skrevet 11. mars 2010 Vi gjør det innimellom og digger det begge to Ta det opp med kona di! De aller fleste er vel villige til å strekke seg langt for å se at partneren har det bra og dette er både godt og gøy.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. mars 2010 #17 Skrevet 11. mars 2010 Vi gjør det innimellom og digger det begge to til dere begge to, moro at flere også bruke dette som et pirrende innslag.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #18 Skrevet 11. mars 2010 Tenker at du må lufte ideen med din kone, jeg. Du kjenner henne sikkert såpass godt at du vet hva hun tenner på? Da tenker jeg i forhold til om hun f.eks liker å dominere. Jeg kunne aldri ha tatt en mann med strap on. Den eneste grunnen er at jeg ikke har et eneste dominant gen imeg når det kommer til sex. Jeg mister all tenning når jeg må være den dominante. Tenner på å bli brukt,-ikke omvendt.Hadde tanken tent meg det minste så hadde jeg gjort det for min mann. Om din kone er som meg så blir det et problem. Men sjansen er vel vel så stor for at dette er noe som muligens ikke er helt uaktuellt..?
Sequax Skrevet 11. mars 2010 #19 Skrevet 11. mars 2010 Syns egentlig det høres litt spennende ut...Men veit ikke om jeg hadde fått meg til å gjøre det når alt kommer til alt. Blir nok litt for rart å være hanndoggen i doggystyle, og enda rarere å se bakhodet på gubben der nede. Hadde bare tenkt på det og ødelagt det hele med et latteranfall,tenker jeg...
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 11. mars 2010 #20 Skrevet 11. mars 2010 Har ikke vært utsatt for det men har veldig lyst på å kjenne strap-on. Lengter litt etter å bli tatt av mann også, at jeg får en levende stiv en bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå