Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Tok hull i ørene hos frisøren for en uke siden, og nå har det plutselig begynt å gjøre ganske vondt når jeg kommer innat. Er det fordi det begynner å gro? Er litt oppover i øra i brusken hvis det skulle ha noe å si..
galskap Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Tok hull i ørene hos frisøren for en uke siden, og nå har det plutselig begynt å gjøre ganske vondt når jeg kommer innat. Er det fordi det begynner å gro? Er litt oppover i øra i brusken hvis det skulle ha noe å si.. skal ikke gjøre spesielt vondt fordet om det gror. kan hende du har en liten infeksjon i det. bare vær flink og rense den for smuss så går det nok over etterhvert. tar lenger tid for den å gro når det er mer brusk rundt den også så det kan være derfor du har ganske vondt i den fordi den ennå ikke har fått grodd noe som helst..
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Tror ikke det er infeksjon, for det er sånn på begge ørene. Også er det vondt i nesten hele øra når jeg beveger på øredobba.
Amys Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hull i brusk-delen av ørene har vært ømt ganske lenge de gangene jeg har hatt det iallfall. (ikke direkte vondt, mer at halve øret har vært varmt og ømt å ta borti) Men pass på å ta minst mulig borti piercingene (på tross av det enkelte frisører sier så gror de ikke fast.. ), og rens de morgen og kveld med saltvann (gjerne etter du har dusjet, sånn at størknet blod og annen "gugge" ikke river opp hullene. Hos meg pleier også nye piercinger å være ekstra ømme de dagene jeg har mensen, og hvis jeg holder på å bli forkjølet, så kan jo være det og
gohege Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 mitt nye hull gjorde også vondt for en stund siden, og jeg renset øret både morgen og kveld, og så pleide jeg på snurre på øredobben så den ikke stivnet.. det hjelpte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå