Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er blitt litt interessert i en mann som bor der jeg bor..:)Jeg har aldri snakket med ham - kun smilt søtt noen ganger;) Har litt lyst til å sende en liten sms, men hva skal man skrive.. Hva ville du gjort?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Nei, ville ikke sendt sms til en jeg aldri hadde snakket med. Kan virke litt creepy...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Neeeei, det er vel ikke det? Hva annet skal man gjøre når man ikke har felles kjente etc? Tenkte å skrive noe ala: Hei! du vet kanskje ikke hvem jeg er, men har sett deg noen ganger XXX. Du virker så hyggelig, så jeg fikk lyst til å si hei.. Dere gutter, hvordan hadde dere reagert?
Becka Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Det var slik en eks fikk tak i meg. Og det var slik jeg fikk tak i " den gang drømmemannen " også. Men begge episoder er riktig nok maange år siden. Jeg ville kanskje heller forsøkt prate med ham live. Men for dem som ikke er så tøffe, så har man jo ikke noe å tape på en sms. Man kan aldri vite hvordan det slår ut, men om du mener det er verdt å prøve, så why not...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Det var slik en eks fikk tak i meg. Og det var slik jeg fikk tak i " den gang drømmemannen " også. Men begge episoder er riktig nok maange år siden. Jeg ville kanskje heller forsøkt prate med ham live. Men for dem som ikke er så tøffe, så har man jo ikke noe å tape på en sms. Man kan aldri vite hvordan det slår ut, men om du mener det er verdt å prøve, så why not... Men da reagerte ikke du negativt når du fikk en sånn mld, ei heller han du sendte til? Lettere sagt enn gjort å dumpe på ham og få vekslet noen ord..
Becka Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Men da reagerte ikke du negativt når du fikk en sånn mld, ei heller han du sendte til? Lettere sagt enn gjort å dumpe på ham og få vekslet noen ord.. Jeg ble veldig glad for mld, for jeg hadde faktisk drømt litt om ham ( eksen min ) før jeg fikk mld av ham. ( og vi hadde aldri pratet, snaut møttes. Men han kjente til min eks før ham igjen. ) Og han jeg våget å sende til, fikk jeg noe på gang med og det ble noen dater ja. :D Så dumpet han meg... Så i allefall det er verdt å prøve! Om du er ikke er veldig redd for stolthten din da
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Jeg ble veldig glad for mld, for jeg hadde faktisk drømt litt om ham ( eksen min ) før jeg fikk mld av ham. ( og vi hadde aldri pratet, snaut møttes. Men han kjente til min eks før ham igjen. ) Og han jeg våget å sende til, fikk jeg noe på gang med og det ble noen dater ja. :D Så dumpet han meg... Så i allefall det er verdt å prøve! Om du er ikke er veldig redd for stolthten din da Godt å høre det ikke ble tatt ille opp av noen av dere! Hva skrev du omlag? Stolthet og stolthet..det har jeg egentlig mye av - men dette må man kunne tørre, OG uansett ha stoltheten i behold;) Man viser litt karakter om man fikser begge utfall;)
Becka Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Godt å høre det ikke ble tatt ille opp av noen av dere! Hva skrev du omlag? Stolthet og stolthet..det har jeg egentlig mye av - men dette må man kunne tørre, OG uansett ha stoltheten i behold;) Man viser litt karakter om man fikser begge utfall;) Det er som sagt veldig mange år siden... Så jeg vet ikke hvordan det å bare skriver melding funker i dag egentlig. Jeg tror jeg den gang bare begynte med et "hei", så ble han nysgjerrig, fant ut hvem jeg var. Og det ble datings gitt. Så det gikk jo bra med en jeg ikke trodde! Så, det kan jo gå bra i ditt tilfelle også
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Hvis du er sikker på athan vet hvem du er kan du jo give it a shot. Hvis han kanskje ikke vet hvem du er er det litt mer sært føler jeg... Men noen ganger må man bare ta en sjanse! Lykke til!
Vanya Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg er blitt litt interessert i en mann som bor der jeg bor..:)Jeg har aldri snakket med ham - kun smilt søtt noen ganger;) Har litt lyst til å sende en liten sms, men hva skal man skrive.. Hva ville du gjort? Jeg hadde slått av noen ord med fyren før jeg sendte sms'en. Tror jeg hadde begynt å lure om jeg fikk SMS av noen jeg aldri har snakket med før. Det blir litt som disse fyrene som adder en som venn og sender flørtende meldinger på FB, og som en aldri har sett før, ganske tåpelig, synes nå jeg. Ta heller kontakt neste gang du ser ham. Smil søtt, spør hvordan dagen hans har vært, spør om været, eller snakk om noe random som angår dere begge (området der dere bor).
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Men det er sjelden jeg ser ham..det kan gå mnd til nesten gang. Han er på en datingside på nettet, og jeg tenker det og gjør det litt mindre farlig.. Er det så stor forskjell på å få en mld der og ellers da? (Han kan ikke kontaktes der inne). Vet ikke jeg, men tror ikke jeg hadde reagert negativt på en sånn mld. Men må velge mine ord med omhu;)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Ingen gutter som kan si hvordan de ville reagert da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå