Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 I januar begynte jeg med hudpleieprodukter tilpasset min hud fra Md formulations og Decleor. Jeg synes ikke jeg ser noen endring, verken på sensitivitet, nupper eller at huden er mindre tørr. Hvor lang tid kan det gå før jeg kan forvente resultater?
Gjest Heidie Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hvilke produkter bruker du? Er du sikker på at de er til din hudtype? Jeg merket forskjell på min hud dagen etter jeg begynte med MD Formulations... EDIT: Faktisk samme dag. Face & Body scrub merker man med en gang at hjelper Endret 9. mars 2010 av Heidie
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil si at du burde merke noe forskjell etter to ukers regelmessig bruk. Etter to måneder bør du ihvertfall ha merket det. Hvis du ikke synes at det hjelper, så hjelper det ikke. Har du sensitiv, nuppete hud vil jeg anbefale økologiske produkter uten parabener og med så lite kjemikalier og parfyme som mulig.
Aryia Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Du burde sett resultatene for lenge siden, mener nå jeg.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar! Jeg har vært hos hudpleier. Hun sa jeg har normal hud i T-sonen og tørr hud i kinnne. I tillegg er huden sensitiv og fuktfattig. Jeg bruker md rens på morgenen og Decleor cleansing milk og tonic lotion på kvelden. Jeg bruker skrubben til md to ganger i uken samt fuktmaske fra md (moisture defence maske) og Decleor (hydra floral) to ganger i uken (bytter på disse). Bruker md continuous renewal serum morgen og kveld, hydra floral krem på morgene og Decleor aroma night regenerating beauty cream på kvelden. Har også Neroli balm, men den bruker jeg ikke nå fordi jeg synes nattkremen gir mer fukt. Tips til hva jeg bør gjøre? Skal jeg fortsette med disse produktene? Bytte ut noe?
Frua Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er ingen hudpleie ekspert men jeg "synser" litt likevel Er du sensitiv og tørr kan det kanskje være litt tøff behandling av huden å bruke MD skrubben to ganger i uka. Kanskje du skal ta en time out med den,det funker for meg iallefall om huden er irritert. Hva med å bruke MD rens om kvelden og Decleor om morgenen? Jeg tror MD rensen fjerner sminke og forurensing grundigere enn Decleor. Det er jo også mulig at du reagerer på innhold i noen av produktene. Har lest at allergikere kan reagere på Decleor pga høyt innhold av naturlige ingredienser.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Om du er sensitiv og tørr (fuktfattig), da må du "bygge de opp" først, Babor har en serum som heter Bi-phase moisturizer, når du har brukt opp 1 slik flaske, bør huden din vær bedre, noen gang trenger du å bruke opp 2 flasker, ikke mer, og da kan du begynne å tenke på at du har kombinert hud og bruke produktene for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå