Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei Jeg har i mange år hatt Øst-Telemark-bunaden,men jeg har ingen tilhørighet til stedet. Da jeg konfirmerte meg og fikk bunad,så ville familien at jeg skulle velge den bunaden jeg syntes var finest,slik at jeg kom til å bruke den og like den. Jeg kunne tenkt meg en bunad fra der jeg kommer fra,men Follo-bunaden liker jeg ikke. Har tittet litt på oslo-bunaden,men likte ikke helt fargen. Jeg har derfor nå sett litt på jubileumsdrakten for Oslo.som jeg synes ser flott ut. Har ikke sett den i virkeligheten ennå men. Noen som vet hva den koster? dere kan gå inn www.haugtussa.no hvis dere vil se bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 9. mars 2010 #2 Del Skrevet 9. mars 2010 20-25 000 er de prisene jeg har sett. Har siklet på den i flere år nå selv, men klarer aldri å bestemme meg for om jeg vil ha den eller en bunad fra hjemstedet til faren min. Og ja, den er mye finere i virkeligheten enn på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. mars 2010 #3 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) åj den var fin. Gubben vil oxo ha, med lang bukse. Så vi har sett forskjellige typer. Denne var veldig fin. Litt for svart, kanskje man har fler fargekombinasjoner å velge i ... Trykk her, så på paret i bildet Endret 10. mars 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå