Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Da jeg stod i køen på butikken i dag så følte jeg det var en eller ei som stod veldig nært opptil bak meg. Så jeg snudde meg rundt for å se hvem det var, og det som møtte meg var det ei rimelig fin jente som luktet på meg WTF sier jeg bare :gjeiper: Jeg synes også jenter lukter godt, men jeg går ikke bort og sniffer på dem Hva tror dere hun tenkte?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 PS: Hun ble kjempe flau da jeg snudde meg, og jeg ble bare forvirret og gikk
Gjest TikiWonTiki Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 ha ha! får alltid tilbakemelding om at typen min lukter SÅ GODT! men da har de ikke akkurat stått bak ham og sniffet he he. De brukte å hviske det til venninnene mine hvis de var rundt meg, men aldri til meg he he
Gjest Supermimz Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 At hun tenkte du luktet behagelig. Man sniffer ikke på folk som stinker vettu.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 ha ha! får alltid tilbakemelding om at typen min lukter SÅ GODT! men da har de ikke akkurat stått bak ham og sniffet he he. De brukte å hviske det til venninnene mine hvis de var rundt meg, men aldri til meg he he hehe, lukt er jo veldig viktig ^^ MEN, det å direkte sniffe på folk er vel kanskje litt drøyt :gjeiper:
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 At hun tenkte du luktet behagelig. Man sniffer ikke på folk som stinker vettu. Seff, jeg skjønner det ^^ Men hun bokstavelig talt sniffet sniffet på meg Det var bare det jeg synes var litt artig :gjeiper:
Gjest TikiWonTiki Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 hehe, lukt er jo veldig viktig ^^ MEN, det å direkte sniffe på folk er vel kanskje litt drøyt :gjeiper: Ja, det kan jo føles veldig ubehagelig og creepy sniff sniff sniff sniiiiiff**
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Ja, det kan jo føles veldig ubehagelig og creepy sniff sniff sniff sniiiiiff** hehe, det var ikke noe ubehagelig. Jenta var jo smooooth. Men jeg ble bare så forvirret
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Skjer dette en gang til, skal jeg ihvertfall prate med jenta ^^
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Du hadde ikke noe hvitt flass på skulderen? Knis.. Du får ta det som et kompliment .
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tok meg selv i å stå og sniffe på en fyr i en kø engang! Det var fordi han brukte den samme nydelige duften som han jeg var stupforelsket i da brukte :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er sniffer! Ah som jeg elsker menn som lukter godt.
Bentix Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Hehe... Hu burde virkelig bli flau ja Ohh lord...visste ikke at folk gikk å sniffa på ukjente i butikken!! haha
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Jenter har bedre luktesans enn gutter, så vi reagerer nok mer både på gode og vonde lukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå