Gjest TS Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Har sett på Jaome 4100, Husqvarna Emerald 183 eller 203 og Bernette 70 for Bernina. Hvilken vil du anbefale? Hvem av dem er et godt merke?
Tante Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 anbefaler virkelig Janome, et godt, solid merke som blir stadig mer populært. På den måten har du også flere muligheter til service. Husquarna opplever jeg at blir stadig skjørere. IKKE kjøp Bernette, dette er Berninas lillesøster og dertil svakere og dårligere. Vi opplevde at nålene brakk i ett og motoren tok fyr da vi skulle sy i glidlås (med så og si ny maskin!)
Gjest TS Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 skjøner.. Bernette har jeg slått ifra meg. Men har tittet litt på brother NV-50 Hvorden er den kontra Janome?
Concertina Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg titta på Brother NV-50 da jeg skulle ha maskin, fikk den anbefalt på den lokale sybutikken, men jeg valgte til slutt Janome DC4100 rett og slett fordi Brother-maskina veide 2.3 kg mindre enn Janome DC4100 (6,2 kg mot 8,5 kg) - og skal man sy i litt tykkere stoffer så er det greit med litt tyngde. Er veldig fornøyd med Janome DC4100 i hvertfall.
Gjest Dorey Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg anbefaler også Janome! Jeg er veldig fornøyd med min og det er et anerkjent og godt merke :-)
Gjest TS Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Har mailet med noen som selger symaskiner og de anbefalte Janome og Husqvarna, som gode, solide merker. Skal innom en butikk som selger begge masknene, så får jeg prøve dem. Ser de fleste går for Janome, så kan nok hende jeg gjør det..
Gjest O'hara Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har akkurat fått meg ny maskin, og i den forbindelse forhørte jeg meg litt med andre sydamer. Alle anbefalte Pfaff, uten tvil. Det er, ifølge de, en maskin som er skikkelig god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå