Gå til innhold

Er det noe du ikke liker at kjæresten kaller deg?

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Er det noe du ikke liker at kjæresten eller en du dater kaller deg? For meg er det "lille venn" eller "vesla"! Jeg takler bare ikke å høre det, uansett om fyren sier det på en koselig måte, høres det bare ut som han snakker ned til meg, om dere skjønner hva jeg mener. Blir så utrolig provosert! En jeg datet før, pleide alltid å kalle meg "lille venn". Han elsket å gjøre det når vi kranglet! Kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å høre "Men lille venn, skjønner du ikke at..."når jeg krangler med noen :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Anna Margrethe.

Fordi jeg ikke heter det :ler:

Heter Margrethe, og han fikk for seg en gang at jeg het Anna Margrethe ( noe min mormor heter ). Så blei jeg så sur når han kallte meg det, så nå gjør han det bare på faen. :fnise:

Men er rimelig irriterende. " ANNA MARGRETHEEEE, det er middag!!"

Sukk..

Skrevet

Liker ikke at han kaller meg kjerringa... Finner det ufint i og med at jeg er 24 år hehe..

Har sagt at han heller skal kalle meg for madammen :)

Skrevet
Anna Margrethe.

Fordi jeg ikke heter det :ler:

Heter Margrethe, og han fikk for seg en gang at jeg het Anna Margrethe ( noe min mormor heter ). Så blei jeg så sur når han kallte meg det, så nå gjør han det bare på faen. :fnise:

Men er rimelig irriterende. " ANNA MARGRETHEEEE, det er middag!!"

Sukk..

Oh my.... Der er jo bilde av huffsa jo :/ Ikke min favorittfigur i barndommen nei. Huffsa var skikkelig skummel!

*litt off-topic*

Gjest Marlo
Skrevet

Tøs.

Det er jo et koseord i Sverige, men i Norge betyr det jo noe annet :fnise:

Skrevet
Liker ikke at han kaller meg kjerringa... Finner det ufint i og med at jeg er 24 år hehe..

Har sagt at han heller skal kalle meg for madammen :)

Likte ikke ordet kjerring jeg heller inntil han fortalte meg at han sa kjær-ing :)

• Liker 1
Gjest Gjest_teba_*
Skrevet
Likte ikke ordet kjerring jeg heller inntil han fortalte meg at han sa kjær-ing :)

Jeg har aldri likt å bli kalt kjerring (sikkert fordi det som regel blir brukt i negativ betydning når han er irritert på meg). Han har fortalt med samme som over, at det betyr kjær-ting, men det gir jeg blaffen i, hater STERKT å bli kalt kjerring uansett!

Skrevet

"pus" og "vennen"

• Liker 1
Skrevet

Han kaller meg av og til for "kona" og det synes jeg ikke noe om. Høres ut som jeg er 50 år. :ler: Vi er heller ikke gift.

Skrevet

kaller meg for kassa... jeg sa en gang at jeg syntes jeg så slik ut, og det har jeg blitt kalt etter på.. ikke no særlig.

Gjest najki
Skrevet

Jeg liker ikke å bli kalt madammen... Kjerring er også uaktuellt, men det sier han uansett ikke, så den går fint.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Blir trist og sur når jeg hører:

-Kjerring

-Sure kjerring

-Du bør heller svare slik og ikke slik, det er et "ja/nei"-spørsmål!

-Tenåring

-Du bare babler

-Ikke mas (alt blir tolket som mas)

-Du gjør/sier "alltid" og du gjør "aldri"

-Ond/slem

-Ikke fysisk kontakt fordi "du gjør deg ikke innbydende" (nei, har ikke lyst med slik name-calling hver dag).

...og slike bor man med og har barn med!

Anonymous poster hash: 8df65...b20

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å bli kalt hore, lille jenten, lille ditt og lille datt.

Anonymous poster hash: fc5a8...9d7
Skrevet

Bolla........

AnonymBruker
Skrevet

"Pus" og "frøken" :kvalm:

Anonymous poster hash: 51334...4f1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har litt problemer med "lille venn". Jeg er faen ikke liten, og ikke er jeg vennen din.......(Dette fordi ordene lille venn, kommer som regel om jeg er litt forbannet fra før av ;)

Gjest Knuse
Skrevet

Spyr innvendig når de har kalt meg for pus.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

pus :murvegg:

Anonymous poster hash: cb970...ad7
  • Liker 1
Gjest Applestore
Skrevet

Pus,det et det eneste jeg virkelig ikke tåler!

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Hva med gamle røy og høne? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...