Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen flydd med disse? er det god service, gode fly, god plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til sommeren, så etter det kan jeg hvertfall gi referat :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det man kan si om China Airlines er at de dessverre har en forferdelig ulykkesstatistikk.

Skrevet

Det finnes ikke noe flyselskap som heter China Airways lenger.

Gjest Gjest
Skrevet

Mener du China airlines? Isåfall er jeg veldig fornøyd med de, har alltid bra fly, og aldri opplevd noe problemer. Har flydd en del i Asia med de, og selv på kortere turer (3-4 timer) bruker de store fly som jumbojet typene.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Som lovet - et lite referat fra min t/r Amsterdam- Bangkok med China Airlines.

Enstemmig dom fra samboer og frøken Helene er at vi aldri kommer til å velge dette selskapet igjen. Vi har flydd mye, med både lavprisselskaper og dyrere selskap, men dette er det kjipeste vi har vært med på noensinne.

- Ingen av oss er spesielt kresne i matveien, men maten vi fikk servert var knapt spiselig.

- De var ekstremt gnitne på drikkevarene (vann og brus, øl og vin ga de gladelig påfyll av - merkelig!), og vi ble oppfordret til å gå og hente vann selv på en drikkeautomat ved toalettet (litt kjipt når du flyr på natten, og du da må vekke folk for å komme ut).

- Flyvertinnene var sure og vanskelige, de var ekstremt dårlige i engelsk og duringen fra flyet kombinert med dårlig uttale, gjorde det nærmest umulig å få med seg beskjeder som ble gitt.

- Det var ikke individuelle tv-skjermer, og de viste 1 film på den 11 timer lange flygingen. Ellers viste de en dokumentar om DNA- forskning på kinesisk, uten engelsk tekst (akkurat det du vil se når du er på ferie)

Nesten gang vi skal til Asia, betaler jeg glatt noen ekstra hundrelapper for bedre komfort enn vi fikk med China Airlines.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...