Trønderveitja Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 "hemmeligheter for kvinner" er ei bok av Victoria Moran som jeg har lest flere ganger.Den handler om hvordan man kan beholde gnisten i hverdagen. Den har hjulpet meg til å finne løsninger på små problemer man egentlig ikke tror man kan gjøre noe med.Jeg anbefaler denne boken til alle kvinner..og menn som ønsker å komme litt inn på banen når det gjelder hvordan kvinner tenker. Jeg vet denne forfatteren har skrevet flere bøker,men jeg finner ingen i hverken bokhandlere eller på bibliotek som er oversatt til norsk.Noen som vet noe om dette??
Ronja Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 "Skjønnhet innenfra : la ditt ytre avspeile ditt indre" er gitt ut på Cappelen i 2002. ISBN: 82-02-20868-8 (Cappelen) 82-02-18905-5 (Bokklubben livsglede) Bokhandelen kan helt sikkert bestille den til deg eller så kan biblioteket også skaffe den til deg.
Trønderveitja Skrevet 11. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2003 takk for tipset, Ronja! Jeg iler til nærmeste bokhandler. :D
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #4 Skrevet 11. september 2003 Hm... Kanskje jeg skal ønske meg noe sånt til jul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå