Gjest Bittersweet Skrevet 9. mars 2010 #1 Del Skrevet 9. mars 2010 hei! Jeg skal på militærball med samboer på lørdag, Men aner ikke hva jeg skal ha på meg!.. han sier at en lang gallakjole ville vært perfekt, men hvor finner jeg en slik og jeg ønsker en pris under 1000 lappen om det er mulig.. Jeg bor i oslo området om det hjelper med tanke på butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 9. mars 2010 #2 Del Skrevet 9. mars 2010 Prøv finn.no. I ballkjolebutikkene i oslo skal det mye til å finne noe for under 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 9. mars 2010 #3 Del Skrevet 9. mars 2010 Galla til under 1000 og før lørdag? Det tror jeg nesten du kan glemme... Men hvis du er heldig kan det hende de fortsatt har noe på salg hos f.eks. Coast. Jeg var innom der for ikke så lenge siden, og da hadde de fortsatt noen lange selskapskjoler fra jul som var nedsatt. (Jeg synes egentlig ikke det er så fryktelig dyrt der i utgangspunktet, 2000-3000 kroner for en kjole, og det er god kvalitet. Kjøper du noe som kan brukes flere ganger har du mye kjole for pengene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. mars 2010 #4 Del Skrevet 9. mars 2010 Tråden er ryddet SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2010 #5 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg kjøpte en kjole på Coast (Byporten) for ca 1-2 uker siden. Den kosta ca 1000kr. De har hatt 50% salg på en del fine kjoler de siste ukene så det kan jo hende at det er salg der enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå