Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Hei! Har noen feiret/vaert i bryllup paa Lysebu eller Holmenkollen Park Hotell? I saa fall, hvordan var det? Jeg lurer litt paa om jeg skal arrangere bryllupet mitt et av disse stedene, saa det hadde vaert kjempe fint om noen kan fortelle hvordan det er der i bryllup!!
cappocino Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Har ikke feiret eller vet om noen som har det i disse lokalene, men et tips er å ringe de og høre når de skal ha bryllup der så kan du stikke innom før gjestene kommer og kikke litt rundt.... Hvis du får navnet på brudeparet kan du kanskje ta kontakt med de for å høre deres erfaringer? Lykke til med planleggingen!
Felix Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Jeg ville valgt Lysebu! Det sto på min "Topp 3" liste. Holmenkollen Park er et Rica Hotell.. Gå inn på nettsiden til Lysebu, og book et møte!
Snuppelure Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 Jeg hadde Lysebu som et stort ønske da vi giftet oss. Etter å ha sett lokalene strøk jeg det elegant vekk fra listen. Og etter å ha vært i bryllup der fikk jeg bekreftet at strykingen var et rett valg. Stedet er veldig fint. Men det er upraktisk inndelt. Middag et sted, kaffe et annet, gaver et tredje sted, dans tilbake i spisesalen, og røykere satt for seg selv langt unna. Selskapet blir for stykkevis og delt. Intimiteten forsvant. (selv med 100 gjester ) Men du kan jo sjekke Frogneseteren og Sporten om det er i det området du vil ha selskapet. Eckbo anbefales sterkt! Selv valgte vi et helt annet sted, men Eckbo er nydelig. Suverent bra serice også :-)
Felicia Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Jeg var i bryllup på Lysebu i fjor sommer og det var et helt fantastisk sted for bryllup. Kjempedeilig med mottakelse ute på verandaen med nydelig utsikt i solen med et lite jazzband i bakgrunnnen og et glass champagne i hånda. Det er flere små rom ja, men det var da også en stor sal der vi inntok både middag og kaffe der var også dansen senere på kvelden. Ut over kvelden trekte de fleste ut på verandaen eller i rommet rundt baren. Alle gjestene overnattet der også, veldig hyggelige rom. Jeg og alle gjestene jeg snakket med mente at dette var et perfekt sted for bryllup. Lykke til med brylupet! :D
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Frognerseteren eller Østmarkseteren er flotte steder for eventrybryllup. Jeg har selv vært i bryllup begge steder og alle var samlet hele tiden, det synes jeg gjorde alt mye mer intimt. Begge stedene var på vinteren og det var helt fantastisk. Lykke til. Vinterbryllup er fantastisk.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #7 Skrevet 10. september 2003 Hva med Bogstad Gård da? Det er mye finere enn både Lysebu og Holmenkollen Park Hotell. Hvis det kun står mellom Lysebu og HPH hadde jeg valgt Lysebu.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #8 Skrevet 10. september 2003 Styr unna Eckbo - stivt og rådyrt!
Tyren Skrevet 11. september 2003 #9 Skrevet 11. september 2003 Jeg skal selv i ett bryllup på Holmenkollen park hotell den 20. mars og hittil så har det kommende brudeparet fått kjempebra service fra hotellet. De har valgt hvilke av salene de vil ha selskapet i og jeg kan ikke si noe annet enn at det er flotte lokaler!! Alle gjestene skal overnatte på hotellet, inkl brudeparet. Vi som er gjester har fått en ok pris på overnatting. Hotellet er også behjelpelig med å ordne kanefart fra Holmenkollen Kapell og ned til hotellet etter vielsen. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg voldsomt til å være med å feire bryllup der til neste år!! Jeg har vært i selskap i en av bankettsalene i den gamle delen og kan ikke si noe annet enn at jeg personlig synes det er utrolig flott der! Noen av salene begynner å bli litt gamle og jeg skal ikke nekte for at det ikke synes, men stedet har nå allikevel sin sjarm. Både Sporten og Frognerseteren er noen veldig bra alternativ, men etter å ha vært i kontakt med de når vi skulle feire vårt bryllup, så ble prisklassen alt for stiv for vårt budsjett.... Alt må bestilles hos de, til og med kakene.... Men har man råd - hvorfor ikke det hadde jeg gjort??
Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 11. september 2003 #10 Skrevet 11. september 2003 Tusen takk for alle svar! Naa har listen min blitt betydelig lenger og det har ogsaa listen over lokal-linker i favoritter. Oppramsing: - Lysebu - Holmenkollen Park Hotell - Sporten - Frognerseteren - Bogstad Gård - østmarkseteren - Eckbo - Bjørnsgaard Hmmmm... mye aa velge mellom! Ante ikke at det var saa mange flotte steder i naerheten! Lysebu og ostmarkseteren er favorittene hittil..
Pusekatt Skrevet 11. september 2003 #11 Skrevet 11. september 2003 Hva med Losby Gods 15 min utenfor Oslo? http://www.losbygods.no/
Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 11. september 2003 #12 Skrevet 11. september 2003 Enda et flott sted lagt til på listen... Tusen takk, Pusekatt!
Cajsa Skrevet 15. september 2003 #13 Skrevet 15. september 2003 Hmm.. Har noen av dere internettadresse til Sporten og Bjørnsgaard? Finner det ikke! Og er veeldig nysgjerrig, for jeg er på utkikk etter et sted selv...
PrinsesseGullhår Skrevet 16. september 2003 #14 Skrevet 16. september 2003 Hei ! Bjørnsgard: http://www.bjornsgard.no/ Jeg har heller ikke funnet noe til Sporten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå