Gjest Jente 17 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg kysset/ble kysset av en annen gutt på fredag på fest. Kjæresten min var på samme festen. Det var ikke klining eller noe, bare 4 "smask" på truten. Vet egentlig ikke hvordan det skjedde, var ganske full.. Jeg har ekstremt dårlig samvittighet, og jeg elsker virkelig kjæresten min. Han er alt for meg, og noe lignende kommer aldri til å skje igjen. Men skal jeg bare holde kjeft? Eller skal jeg såre han for å lette på min dårlige samvittighet? Jeg VET jeg har driti meg ut og jeg er kjempelei meg for det.. Men jeg vet ikke om det er smart av meg å si noe, da kjæresten har noen agresjonsproblemer og jeg er redd hva han kan finne på å gjøre med han som jeg kysset/som kysset meg, ettersom at de er kamerater.. Jeg er 17, han er 22 og vi har vært sammen i 3 år.. Hva ville dere gjort? Og dere trenger ikke fortelle meg hvor dårlig kjæreste jeg er, for jeg er veldig klar over det selv
asyar Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Du skal iallefall ikke unngå å si noe pga. hans agresjonsproblemer. Jeg forstår ikke hvordan du kan være sammen med noen du er "redd" for heller. For det er du, når du ikke kan fortelle han ting i redsel for at han skal skade andre.
Gjest Gjest_per_* Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Du bør si det uansett. Sikkert andre som har sett det og det kommer fram en eller annen gang. Lot du det skje? Uansett så er det ikke bra, men det er ikke så ille heller. Synes du skal gi typen din litt frie tøyler fremover slik at han også kan kysse en annen jente.
Gjest Gjest_per_* Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ja, hvorfor er du sammen med en som har aggresjonsproblemer? Skjønner meg ikke på slike jenter jeg. Du ber jo om at han skal ta på seg wifebeateren.
Gjest TS Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Spørte ikke om jeg skulle være sammen med han pga agresjonsproblemer. Jeg vurderer å IKKE si det fordi da sårer jeg han over noe som ikke betydde en dritt for meg. Jeg er ikke redd for han, men jeg vil ikke at han skal miste en god kamerat fordi vi begge var drita Og det er umulig at andre så det.
I Grosny Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Hva kan du vinne på å si det? Hva risikerer du? Utsetter du noen for risiko? I følge min fasit er riktig svar : Hold tett!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Kommer ikke noe godt ut av å si det. Det var uskyldig.
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Tidligere i mitt nåværende forhold kysset jeg en annen gutt/mann i fylla. Skal selvfølgelig ta på meg skylda, men det var noen faktorer som spilte inn på hvorfor jeg gjorde det (skal ikke gå inn på det her). Jeg tenkte først jeg skulle holde kjeft, men når samboeren min kom å hentet meg på byen klokka 3 på natta klarte jeg det ikke likevel. Dritafull fortalte jeg gråtende og angrende hva som hadde skjedd. Han sa det gikk greit, men at vi kunne snakke om det dagen etter. Dagen etter tok jeg opp igjen, og han sa igjen lattermildt at det gikk greit, at han satte pris på ærligheten min, men at jeg ikke trengte gjør det igjen.
Gjest Gjest_maren_* Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Siden dere er såpass unge så trenger du ikke si noe. Spørs hvor "voksen" typen din er i hodet. Jeg var på fest en gang uten typen. Blei dritfull. Da var det en fyr som prøvde å kysse meg og det varte ca 2 sekund før jeg fikk samlet meg og heiv han vekk. Jeg ble helt i fra meg og sprang på do og satt der og hylgrein til kl 6 på natta. Så ringte jeg typen min som lå hjemme og sov (han skulle på jobb). Først ble han litt fra seg da han hørte jeg grein, men når jeg fikk snakket ferdig så bare lo han og sa: "Slapp av, det var jo ingenting."
skandale Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg ville holdt kjeft. Ingen så det, du har dårlig samvittighet, og det er sånn som faktisk kan skje i fylla en sjelden gang. Sier du det, sårer du ham og kanskje går han for å konfrontere denne stakkaren du kom til å kysse også. Hadde du derimot gjort det "med vilje", syns jeg du skulle si ifra. Ja og PS. Du er 17 år. Endret 10. mars 2010 av ecureuil
asyar Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Spørte ikke om jeg skulle være sammen med han pga agresjonsproblemer. Jeg vurderer å IKKE si det fordi da sårer jeg han over noe som ikke betydde en dritt for meg. Jeg er ikke redd for han, men jeg vil ikke at han skal miste en god kamerat fordi vi begge var drita Og det er umulig at andre så det. Nei, du spurte ikke om det. Men du nevnte det i hovedinnlegget ditt, og da må du regne med at det blir kommentert. Du er redd for at han skal skade kompisen sin .. Det sier ganske mye. Når det er sagt, mener jeg at ærlighet varer lengst. Alt kommer for en dag.
Gjest ikke det samme Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Siden dere er såpass unge så trenger du ikke si noe. Spørs hvor "voksen" typen din er i hodet. Jeg var på fest en gang uten typen. Blei dritfull. Da var det en fyr som prøvde å kysse meg og det varte ca 2 sekund før jeg fikk samlet meg og heiv han vekk. Jeg ble helt i fra meg og sprang på do og satt der og hylgrein til kl 6 på natta. Så ringte jeg typen min som lå hjemme og sov (han skulle på jobb). Først ble han litt fra seg da han hørte jeg grein, men når jeg fikk snakket ferdig så bare lo han og sa: "Slapp av, det var jo ingenting." litt verre i TS sitt tilfelle, for hun var utro. hun var med på det og det var ikke du...
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Ti stille. Finn en annen mann. Du er tross alt bare 17 og bør prøve en del flere menn før du slår deg til ro.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Fortell det til typen din, din tøs. Du kyssa kameraten/han kyssa deg, neste gang blir det vel du pulte kameraten/han pulte deg, men du er usikker på hvordan det skjedde fordi du var full (det er et tegn på at du kanskje ikkje burde drikke deg full, når du ikkje har kontroll på hva du gjør, eller husker hvordan ting skjedde eingang). Nei, si det til kjæresten din. "Kameraten" til kisen din fortjener å få seg ein på trynet, og du fortjener ris på rumpa.
Gjest TS Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Så modent svar fra sistemann, det må jeg si. "Tøs". Haha Har uansett bestemt meg for å ikke si noe Det var et totalt uskyldig fyllekyss som ikke betydde en dritt, og jeg ser ikke poenget med å ødelegge et kameratforhold mellom dem to, og evt nesa til kompissen. Heller ikke skape en unødig krangel over noe som ikke betydde noe for hverken meg eller kameraten.
waco Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor spør dere hvorfor ungjenta blant alle mulige gutter velger han som blir gærnest når han drikker? Er det ikke der brunsten ligger begraved da? Og til ts, jeg synes du burde være stille om kysset jeg. Selv om det er pirrende å oppleve to karer sloss på grunn av deg. For da vet du innerst inne at du lever på en løgn og at ærlighet stort sett er basert på illusjoner, både fra deg selv og alle du noengang kommer til å møte - like greit å ta til seg den kunnskapen før man blir myndig spør dere meg...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Det er jo det du er, beviste du fint sjøl når du valgte susse på ein annen fyr med fylla som unnskyldning. Og voksen er du ikkje heller tydeligvis, siden du ikkje klarer stå for det du har gjort bak ryggen hans og fortelle det til kisen din. Så snilt da, at du vil "skåne" fyren din sine følelser (rettere sagt; du tør ikkje si det til han fordi du veit han mest sannsynlig kommer til å dumpe ræva di), håper det svir skikkelig når han finner det ut fordi noen har fortalt han det, f.eks "kompisen" hans som også har dårlig samvittighet.
waco Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Det beste synes jeg er at hun forklarer handlingen med alkohol, altså at de valg hun tar i fylla ikke er hennes innerste ønsker, men noe som liksom var i flaska... Etterhvert som hun blir eldre vil hun nok forstå at de handlinger hun gjør i alkoholrus er de ønskene hun har lyst til å gjøre.
Gjest TS Skrevet 9. mars 2010 #19 Skrevet 9. mars 2010 Jeg VET han ikke kommer til å dumpe meg. Han har gjort værre, og du vet ingenting om vårt forhold eller hans følelser for meg. Hadde han dumpa meg for det der hadde det ligget langt mer bak. Og hvor voksen forventer du at en 17åring er? Jeg er tydligvis mer voksen enn deg, som syntes det er greit å kalle andre for tøs. Og kompissen har enda mindre lyst til å si det, pga tempremanget til typen. Så der er det ikke noe problem.
waco Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Kanskje flørten ble ekstra spennende på grunn av at både han og du vet at typen din har ett aggresjonsnivå? Stjålne blikk og ertende smil varer jo kortere og er mer intense når man vet at dette er forbudt og kan føre til uante hendelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå