Gjest Gaga Skrevet 9. mars 2010 #1 Del Skrevet 9. mars 2010 Har kjøpt et par sko et nummer for store som jeg vil bytte. Jeg har kvittering og posen som jeg kjøpte dem i. Det var ingen lapp på de eller noe. Problemet er bare at jeg har brukt dem, til og fra jobb. Har vaska over de, så det synes ikke Tror dere det blir oppdaga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. mars 2010 #2 Del Skrevet 9. mars 2010 Dersom du har brukt dem til og fra jobb der de neppe så alt for store. Dropp dette prosjektet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaga Skrevet 9. mars 2010 #3 Del Skrevet 9. mars 2010 Ehhh? NEI, de falt jo ikke akkurat av foten da. Men det er jo heller ikke poenget. Er skoene et nr for store så er det ubehagelig å gå med og det er litt kjipt når man har svidd av masse kr på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinyme Skrevet 9. mars 2010 #4 Del Skrevet 9. mars 2010 Det blir nok lett oppdaget. Har jobbet i sko butikk og det er ikke vanskelig å oppdage. Ser det ofte på sålen foreksempel, men også andre måter. Behold de eller selg de på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå