Gå til innhold

Forslag til tilbehør

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en kjole tilsvarende denneher, men min er i en lyngrosa farge og går såvidt nedenfor knærne. Det er rund hals på kjolen/tunikaen.

Er det noen som har forslag til tilbehør - både litt røft med støvler og mer til pent med sko?

Kjolen er for øvrig litt gjennomsiktig (så jeg hadde svart BH under da jeg prøvde den). Bør jeg da finne meg en underkjole å ha under, eller er det nok med hudfarget undertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes denne kjolen er så "røff" at jeg ikke ville stylet den "pent". Men med støvletter og litt grove smykker tror jeg denne kan bli kjempefin! Forslagene på bildene ser jo greie ut, selv om jeg ville hatt litt høyere hæler. Til lyngrosa synes jeg mørk brunt er pent.

Ang; gjennomsiktighet; jeg ville bare valgt hudfarget undertøy.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Er enig i at bildene gir bra tips til den røffe stilen. Kjøpte også et grovt smykke som matchet. Vil det se rart ut om støvlene går såpass høyt at de møter kjolekanten? Jeg spør siden kjolen min altså går nedenfor knærne og ikke er helt som på bildet.

Jeg ønsker likevel tips om hva slags type som også kan passe siden kjolen var ganske sommeraktig i den lyngrosa fargen. Kan være greit å kunne bruke kjolen også på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er finest med en glippe mellom kjolekant og støvlettskaftet. Nå er mine støvletter så lave at det aldri er noe problem for meg, men ville heller valgt å bruke andre støvletter dersom de går under kjolekanten. Hva du velger blir jo en annen sak, men siden du spør hva vi syns. :)

Ang. smykker, syns jeg det blir finest med noen øredobber eller en fin ring. Syns det ser litt voldsomt ut med kjede, siden det ser ut til å skje en del annet på kjolen, i tillegg til at halsen er høy. Et armbånd ville vel igjen knapt synes, med de spesielle ermene?

Edit: Jeg ser forresten du skriver at halsen er rund. Hvis den ikke er høy som på bildet, syns jeg et smykke går fint, ja. Og jeg tenker at det kan bli finere med et litt kraftig et, enn et som forsvinner helt i de andre detaljene.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...