SuperNova Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 I går så jeg Dogville - Lars von Trier-film med Nicole Kidman i hovedrollen. Noen andre som har sett den? Hva synes dere?
Gjest care Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Jeg jobber sammen med en som har sett den og er storfornøyd. Sitter bare å venter på hva du mener om filmen. Har tenkt meg på den, hvis det er flere som mener det samme :blunke:
iingvild Skrevet 11. september 2003 #3 Skrevet 11. september 2003 Hei, jeg så den for et par dager siden, og synes den var super! Man blir ikke skuffa, men det er ikke en "normal" film! Fikk skjokk da jeg kom ut, og så at den hadde vart i over to timer. Varte lenge, men ikke såååååå lenge! Absolutt vært å få med seg! Ingvild
SuperNova Skrevet 12. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2003 Ja, jeg er fortsatt ekstatisk! Den har gitt meg et par nye perspektiver på snill/slem, rett/galt, hvilke handlinger kan man akseptere osv.... Jeg digger von Trier, han er en av verdens beste nålevende regissører, utvilsomt. Og ikke minst er Nicole Kidmann helt fantastisk i denne filmen også!!! (Jeg måtte forresten le litt av "Goodbye, Tom." En parallell til hennes virkelige liv?? Jeg mener, hun har bare blitt så bra etter at hun og Tom Cruise skilte seg. Men det kan jo være tilfeldig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå