Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Er det bare meg, eller er det flere som reagerer på Se&Hørs forside i dag? Stoooort bilde av Tone D A, som inviterer hjem til leiligheten sin... Det er da ikke mer enn et drøyt halvår siden hun skulle saksøke bladet for sjikane!?
rachel who Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Leser ikke se og hør. Tror de som kjøper bladet er nesten like ikke. De lager jo en etterspørsel etter dette søplet.
Gjest Gjest_ Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Søppel eller ei - hørte "overskriften" på reklame på radio tidligere i dag - jeg må si meg enig med Trådstarters reaksjon.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Hadde jeg hatt makta i dette landet så hadde slike tabloidbader blitt forbudt. Og Se og Hør lar vel stortsett The Sun gjøre jobben med i dikte opp historer for seg også
Gjest Gjest_Haha_* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Men nå er det jo en gang sånn at norske kjendiser (A-Å) LEVER av medieoppslag - så når man ikke har en plate ute for tiden, er det jo veldig greit å gå til fienden for å skape litt blest rundt seg selv
Zealuu Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Siden nevnte Damli Aaberge er fullstendig blottet for alt som kan minne om talent, er hun nok nødt til å gjøre noen kulørte hestehandler for å holde seg noenlunde innenfor mediebildet.
Gjest Marlo Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Vel, grunnen til at hun åpner hjemmet sitt er vel for at hun da kan bestemme selv hva som skal stå på trykk og hvilke bilder som skal vises og at det i tillegg roer ned alt annet oppstyr rundt henne. Så nei, jeg reagerer ikke på det i det hele tatt. Det er rett og slett en metode kjente mennesker bruker for å beskytte seg selv noe for en periode.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Vel, grunnen til at hun åpner hjemmet sitt er vel for at hun da kan bestemme selv hva som skal stå på trykk og hvilke bilder som skal vises og at det i tillegg roer ned alt annet oppstyr rundt henne. Så nei, jeg reagerer ikke på det i det hele tatt. Det er rett og slett en metode kjente mennesker bruker for å beskytte seg selv noe for en periode. Jamen, det er bare så merkelig at nettopp hun av alle plutselig skulle åpne dørene sine for noen hun saksøkte i fjor sommer... Det er som Zealuu sier - noe må hun jo gjøre for at vi ikke skal glemme henne
Gjest Marlo Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Nei det er ikke merkelig i det hele tatt om man har litt kunnskap om hva som foregår innenfor den delen av medieverden.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Kanskje det inngikk i avtalen mellom se og hør og TDA at de skulle få et intervju med henne mot at de ikke knipset bilder av henne i buskene og den slags?
Rosalie Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Er vel mer det at det ikke er noen blæst rundt henne lenger, og derfor inviterer hun S&H hjem til seg. Skulle ikke forundre meg om det lurer en ny singel fra damen rett rundt hjørnet!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Nei det er ikke merkelig i det hele tatt om man har litt kunnskap om hva som foregår innenfor den delen av medieverden. Jo, det ER merkelig! Kunnskap om mediaverden eller ei - hun snur jo tvert om, bare for å skape blest rundt seg selv. Det er jo tydelig at hun vil synes, og hun om det, men det blir helt feil å dermed gå til sengs med fienden. Hun er ung og naiv - hvorfor sier ikke manager eller kjæreste fra?
Gjest Marlo Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Sikker fordi manageren også ser at dette kan være positivt og støtter henne i dette. Selvom det er merkelig for deg, så betyr det ikke at hun gjør det KUN fordi hun er pr-kåt.
rachel who Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Hadde jeg hatt makta i dette landet så hadde slike tabloidbader blitt forbudt. Så et diktatur med sensur er å foretrekker fremfor se og hør? Ha ha, den var god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå