Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor er jeg så dum at jeg tar en test - som blir negativ- selv om det er flere dager til jeg (ikke :0) )skal ha mensen? Erre mulig?? Blir jo deppa - selv om jeg visste at svaret kom til å bli det så tidlig!! Er det fler utålmodige skjeler?
^^Sunny^^ Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 (endret) :slår: (siden du spurte liksom) neida... Jeg kjenner meg selv igjen. Man er nysgjerrig og håpefull og flere prøvere blir "oppslukt" av det dem holder på med og tenker på det konstant! Jeg var akkurat på samme måten,. Satt å surfet på nettet etter hvilken symptomer man kan forvente på dag 16, dag 17, dag 18............28, og hvertfall hvilke symptomer man kan forvente hvis TR er forsinket !!!!! Og dette holdt jeg på med i flere år Jeg har svidd av så mange tester gjennom tidene at apotekene har tjent godt for å si det sånn.. Tror ikke man blir så mye klokere av det jeg, så det er i grunnen trist hvis man ikke klarer å slappe av. Det nytter hvertfall ikke at andre ber deg om å slappe av Been there Hvis ikke du klarer å la vær å teste... så handle billig-tester på nettet hvertfall. ellers blir det fort dyrt .. Masse lykke til Endret 9. mars 2010 av ^^Sunny^^
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 :slår: (siden du spurte liksom) neida... Jeg kjenner meg selv igjen. Man er nysgjerrig og håpefull og flere prøvere blir "oppslukt" av det dem holder på med og tenker på det konstant! Jeg var akkurat på samme måten,. Satt å surfet på nettet etter hvilken symptomer man kan forvente på dag 16, dag 17, dag 18............28, og hvertfall hvilke symptomer man kan forvente hvis TR er forsinket !!!!! Og dette holdt jeg på med i flere år Jeg har svidd av så mange tester gjennom tidene at apotekene har tjent godt for å si det sånn.. Tror ikke man blir så mye klokere av det jeg, så det er i grunnen trist hvis man ikke klarer å slappe av. Det nytter hvertfall ikke at andre ber deg om å slappe av Been there Hvis ikke du klarer å la vær å teste... så handle billig-tester på nettet hvertfall. ellers blir det fort dyrt .. Masse lykke til Takk takk!! Innertier den der altså - både kakket i hodet og medfølelsen Og går det ikke denne gangen er det bare å ivei!!
Gjest AnneShirley Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Hva med å ikke ha tester i hus? Jeg var selv langtidsprøver før vi fikk lillegutt, men teste for første gang den gangen jeg faktisk ble gravid. Kjøpte nemlig ikke noen test før jeg hadde grunn til å tro at jeg var gravid (dvs var gått flere dager over IKM). Nå er jeg prøver for andre gang og har testet noen ganger pga forvirret mens etter ammeslutt. Håper å klare å ikke gjøre det framover nå, for jeg vet hvor sliten jeg blir av å tenke på dette hele tida. (hvis bare mensen kunne blit litt stabil, så ville det være enklere for meg å holde forsettene mine ) Lykke til videre med prøvinga.
FrkHøne Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor er jeg så dum at jeg tar en test - som blir negativ- selv om det er flere dager til jeg (ikke :0) )skal ha mensen? Erre mulig?? Blir jo deppa - selv om jeg visste at svaret kom til å bli det så tidlig!! Er det fler utålmodige skjeler? Skjønner godt at du blir deppa for negativ test, det ble jeg ganske mange ganger gjennom året før jeg ble gravid Og da jeg fant det ut, hadde jeg kjøpt meg en haug med billigtester, så jeg begynte å teste med GT leenge før IKM, bare for å gjøre det, så ble jeg vant til den negative testen liksom.. Men det skulle jeg visst ikke få bli, for 5 dager før IKM, kom det plutselig opp to streker :rødme: Så det kan gå ann å finne det ut tidlig Men om du er testoman, så anbefaler jeg disse! Var disse jeg brukte, ikke så dyre og funker som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå