Gjest blim Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hva var de første symptomene dere kjente/la merke til? Hvor tidlig kom disse?
HoneyBunny Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Kjente det veldig tidlig, før jeg forventet mensen. Kjente det som menskramper, og jeg begynte å føle meg småkvalm til alle døgnets tider. Trodde jeg brygget på et virus. Men på en annen måte "visste" jeg liksom at jeg var gravid. Jeg følte meg bare litt annerledes..vanskelig å forklare følelsen.
angelou Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Første gangen merket jeg ingenting før mensen ikke dukket opp. Denne gangen ble jeg småkvalm hele tiden fra uka etter EL, og som hun over sier, jeg bare VISSTE at jeg var gravid, det var liksom ikke noe annet alternativ
Gjest Smaragd Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Ømme pupper/brystvorter fra helvete! :gjeiper: Testet to dgaer før IKM, (12DPO) og var da temmelig sikker på at jeg var gravid for slik hadde de aldri vert før! .
Bernardette Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg fikk vel ingen symptomer før kvalmen kom i ca. uke 6-7 til uke 12.
Pimp Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 mistet lyst på kaffe (drikker enormt mye kaffe ellers). Drakk ikke kaffe t.o.m. uke 12. Da kom kaffelysten tilbake. Heldigvis
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Veldig ømme pupper fra 4-5 dager før mensen var ventet, ømme på en helt annen måte enn etter EL. De føltes tunge og faste. Var også ekstremt trøtt på samme tid. Og bare visste at jeg var gravid. Halvveis i uke 4 kom kvalmen, halvveis i uke 5 begynte jeg å kaste opp.
missLynch Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Sånn omtrent en uke før forventet mens, ble puppene vanvittig ømme. Jeg har noen ganger ømme bryst før mens (vanlig PMS) men dette tok kaka! Det var vondt å ligge på magen. Jeg så også tydelige årer i det mørke området rundt brystvortene. Skjønte intuitivt at dette var noe "nytt". Og testet positivt. (mistet et par uker etterpå, så jeg gleder meg til neste gang det blir sånn)
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk menssmerter og vondt i ryggen noen dager før IKM, men jeg "visste" at jeg var gravid fordet, helt rart. I tillegg fikk jeg skikkelige ømme bryster/brystvorter. Og brystene føltes veldig tunge. Etterhvert ble jeg veldig trøtt.
*Joyce* Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Jeg var vanvittig sulten i halvannen uke før IKM. Også litt ømme pupper, som jeg ikke pleier å ha til vanlig. Også hadde jeg rett og slett en sterk følelse av at det hadde klaffet. Testet positivt 3-4 dager etter IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå