twilight01 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hei, har søkt på dette, men finner ingen konkrete svar. Jeg er 25, renser ansiktet med Clinique 3-step serien (inkl fuktighetskrem) og that's it... Lurer på om jeg burde begynne med øyekrem etterhvert for å forebygge aldringstegn (rynker:-p)?? Hva slags krem burde jeg kjøpe? Noen anbefalinger?
Gjest Heidie Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg syns at så lenge man sminker øynene, går det ikke ann å begynne med øyekrem for tidlig. Det "sliter" på øynene med maskara og sminkefjernere og sånn. Dermalogica har gode øyekremer, jeg er 22 og jeg bruker Dermalogica Intensive Eye Repair. De har andre typer også. http://www.prettyskin4less.com/Dermalogica...ments/tc234699/ Her selger de fullsize billig, og de har også små størrelser enda billigere Endret 9. mars 2010 av Heidie
mari4ever Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 (endret) hei:) fra en er 20 så synes jeg alle burde bruke en øyekrem, spesielt de som bruker makeup daglig og de som røyker. øyehuden blir veldig fort tørr, sart og sensitiv, og er veldig, veldig tynn. jeg er 20 og begynte når jeg var 19. merket stor forskjell. var alltid tørr under øynene før. føler meg ikke våken uten nå omtrent bruker selv en fra Lumene med vitamin c:) jeg liker denne godt. ellers har jeg et forsalg på Babor sin sensational eyes eye cream luksus, men verdt det:) skal kjøpe denne når jeg er tom Endret 9. mars 2010 av mari4ever
twilight01 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Tusen takk for svar!! Da skal jeg få kjøpt meg det! Leste engang et sted at man ikke burde beg med slikt for tidlig fordi det kunne føre til at man fikk FLER rynker? Men det er jo mange teorier ute å går...Jeg skal iallfall kjøpe meg en øyekrem nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå