Riskrem Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Da jeg gikk på p-piller varte mensen i ca 4-5 dager, og det kunne komme litt brun utflod i et par dager etterpå. Nå som jeg ikke bruker hormonell prevensjon varer mensen i 2-3 dager og så er det plutselig ikke noe mer blod eller brunt. Hvor lenge varer din mensen? Og tar du hormonell prevensjon?
Strix Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Da jeg gikk på hormonprevansjon varte mensen i 4-5 dager, med moderat blødning og ingen smerter. Etter at jeg sluttet har det blitt ca. 3 dager med kraftig blødning og smerter og 1-2 dager med spotting.
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Før jeg begynte på p-piller (var ikke seksuelt aktiv, begynte pga smertene) blødde jeg i 10-15 dager, med horrible smerter. Nå, på p-piller, blør jeg i 4-5 dager, med moderate smerter (fungerer i hverdagen med Naproxen). Har som regel litt farvet utflod i 1-2 dager etter mens.
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Bruker ikke hormonell prevensjon. Min mensturasjon varer som regel mellom 3-5 dager.
Lipstick Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Blør en del de tre første dagene, så har jeg ca 3 dager med spotting. Etter en uke er jeg helt ferdig. Jeg har lange sykluser da. Bruker ikke p-piller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå