Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sensitiv og tørr hud. Nå bruker jeg Hydra floral med md continuous renewal complex under. Vurderer å bytte til Harmonie med rose essence under pga at huden min er så rød og sensitiv. Jeg synes ikke hydra floral gir tilstrekkelig med fukt. Har brukt den i to måneder og har fremdeles tørr hud. Vil Harmonie kunne fungere for meg eller bør jeg prøve noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nå har ikke jeg et svar til deg, men jeg pleier å stikke innom denne bloggen her http://www.hildechristina.com/ . Hun skriver om Decleor og Md formulations og andre, og der har jeg plukket opp en del tips. I tillegg kan du søke inne på bloggen. Kanskje du kan bli litt klokere på disse kremene :)

Skrevet

Hydra Floral gir fukt, ikke fett og er derfor god til normal/kombinasjonshud. Harmonie-masken hjalp veldig på meg når jeg hadde tørre og såre flekker i ansiktet. Har ikke prøvd så mye annet enn masken av Harmonie-serien, men den roer nok ned sensitiv hud.

Gjest Gjest_Marmelade
Skrevet

Til tørr hud skal du bruke Nutridivine serien til decleor,under kremen kan du bruke angelique essensen.

Mange mener også at det er hudens tilstand som skal behandles ok ikke type, og siden din er sensitiv så er jo Harmonie serien perfekt egentlig.

Jeg hadde hørt med en hudpleier for å være sikker på hva huden manglet med tanke på vann eller fuktighet. og om hvilken kombinasjon av essens og krem man bør bruke.

Gjest Gjest _Marmelade
Skrevet
Til tørr hud skal du bruke Nutridivine serien til decleor,under kremen kan du bruke angelique essensen.

Mange mener også at det er hudens tilstand som skal behandles ok ikke type, og siden din er sensitiv så er jo Harmonie serien perfekt egentlig.

Jeg hadde hørt med en hudpleier for å være sikker på hva huden manglet med tanke på vann eller fuktighet. og om hvilken kombinasjon av essens og krem man bør bruke.

Jeg mente selvfølgelig vann eller fett =)

Skrevet

jeg anbefaler sterkt du bruker rose serumet og harmonie fuktighetskremen over:)

Harmonie dagkremen gir næring, og den rette mengden pleie til tørr og sensitiv hud

anbefaler også at du kjøper deg en harmonie mask til å bruke to ganger i uken:)

hydra floral er mest for den fuktighetsfattige huden

kjøp det på Decleor hudpleie

billige priser her og grei leverings tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...