Gjest SingleSindre Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Det er mange kvinner der ute med voldsomme organer nedentil. Ganske dype og slappe hakk, gjerne hakk som har vært gjennom gjerne en og to, og kanskje tre fødsler. Disse vil naturligvis være langt fra original og god stand. Men vil man kunne kompensere dette tapet med ekstra store funbags? Selv om pupper kanskje er pupper, så er det jo moro hvis de har ett greit volum, og hvis de er litt mer enn hva som kvinner ellers bærer, kan man da si at tapet nedentil oppveies med et par skikkelige hyller? Noen kvinner her med skikkelig puppestell som kan fortelle om sine erfaringer med tiltrekkningskraften vedrørende disse?
Ellevill Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 SingleSindre, merkelig at du er singel, så sjarmerende som du er.
SMann Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Bra diskusjon!!! For den delen av menn som liker små bryster...så er ikke det redningen dessverre.... Hvis jeg skal svare seriøst så har jeg aldri opplevd noe problem med at kvinner som driver "normal" fysisk aktivitet er for slappe...selv om de har født flere barn. Bryster har mer med det visuelle og tenningen å gjøre. Elastisiteten på kjønnet har med nytelsen å gjøre. Det har derfor ingen ting med hverandre å gjøre...(hvis ikke man er en enkel sjel og har funnet en kvinne som man føler er for slapp til å gi tilstrekkelig tilfredsstillelse...men samtidig har bryster som man kan "briefe" til kompisene med...og derved vil beholde henne likevel). Hvis du har problem med at du føler at kvinnen er for slapp så er det veldig mange stillinger som kan gi en "trangere" følelsen. Let frem en oversikt over massevis av stillinger på nettet og prøv....
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Vel, man blir jo ikke trangere av å ha store pupper, så jeg vil nok si nei til spørsmålet ditt. På en annen side finnes det sikkert menn som bryr seg mer om pupper enn tranghet, og som derfor kan gå med på slappere skjede i bytte mot større pupper, men jeg vet ikke. Selv har jeg ikke så store pupper, men jeg er rimelig trang. Jeg trener riktignok musklene nedentil for å holde meg trang, fordi det gir partneren min (og meg) mer nytelse. Så lenge det er noe jeg kan gjøre for at partneren min skal få det bedre/best mulig vil jeg gjøre det. Endret 9. mars 2010 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Kul tråd. Det er vel helst du selv som kan svare på dette? Om jeg hadde vært ei dame med store pupper og slapp fitte, så hadde jeg vel visst lite om det ene kompenserte for det andre. Og om ei dame med store pupper her kan skrive under på at det er de som utgjør størstedelen av hennes tiltrekningskraft så er det mest trist. Jeg er nok forøvrig omvendt, ikke så svære pupper men en trang mus. Kanskje det er derfor menn holder ut med meg selv om jeg ikke har ekstra store funbags..
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Det er mange kvinner der ute med voldsomme organer nedentil. Ganske dype og slappe hakk, gjerne hakk som har vært gjennom gjerne en og to, og kanskje tre fødsler. Disse vil naturligvis være langt fra original og god stand. Men vil man kunne kompensere dette tapet med ekstra store funbags? Selv om pupper kanskje er pupper, så er det jo moro hvis de har ett greit volum, og hvis de er litt mer enn hva som kvinner ellers bærer, kan man da si at tapet nedentil oppveies med et par skikkelige hyller? Noen kvinner her med skikkelig puppestell som kan fortelle om sine erfaringer med tiltrekkningskraften vedrørende disse? For det første, keisersnitt ville ha løst mange av disse problemene, og for det andre, så kan ikke stramme pupper veie opp for en slapp vagina. Stramme pupper er lekkert, men dessverre, er det slapt der nede er det som det er.
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har gigapupper som står rett opp som hoppbakker, og er selvsagt deilig og stram. Ikke FOR trang, men elastisk nok til å kunne ta alt mannen gir meg.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Ja, noen jenter har faktisk mer eller mindre utovertiss.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 ...kan man da si at tapet nedentil oppveies med et par skikkelige hyller? Ikke hvis det er snakk om kjedelig strietapet. Da blir hyllene bare enda trasigere.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 kan man da si at tapet nedentil oppveies med et par skikkelige hyller? Det må du fortelle oss kvinner, det er jo du som er mannen eller??...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 Um, innovertiss fylles også med blod når man blir kåt. Så tenker at hvem som helst kan bli ganske trang selv om skinnet er strekkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå