Gjest Nysgjerrig/usikker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lenge ønsket meg en fuckfriend, og kan nå se ut som om tilbudet har meldt seg. Er helt nytt for meg dette. Kommer fra et langt forhold på 5 1/2 år og som nysingel og for første gang ute på dater’n er jeg usikker på hva som er ”normalt” i en slik setting. Noen som har erfaring med Fuckfriend konseptet? Hva er lov og ikke lov? Jeg tenker jo for det første at siden dette kun er for nytelse og kos, ønsker jeg jo og kunne fortsette å lete etter min rette, er dette lov? Hva kan jeg forlange ut av et fuckfriends forhold? For min del er kosen kun et pluss. Jeg trenger like mye en jeg kan treffe (events å se frem imot, for å få dagene til å gå), spise en hyggelig middag med, sove sammen med og tilbringe en kveld med i ny og ne. Forlanger jeg for mye da?
Gjest Gjest_Jason_* Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lenge ønsket meg en fuckfriend, og kan nå se ut som om tilbudet har meldt seg. Er helt nytt for meg dette. Kommer fra et langt forhold på 5 1/2 år og som nysingel og for første gang ute på dater’n er jeg usikker på hva som er ”normalt” i en slik setting. Noen som har erfaring med Fuckfriend konseptet? Hva er lov og ikke lov? Jeg tenker jo for det første at siden dette kun er for nytelse og kos, ønsker jeg jo og kunne fortsette å lete etter min rette, er dette lov? Hva kan jeg forlange ut av et fuckfriends forhold? For min del er kosen kun et pluss. Jeg trenger like mye en jeg kan treffe (events å se frem imot, for å få dagene til å gå), spise en hyggelig middag med, sove sammen med og tilbringe en kveld med i ny og ne. Forlanger jeg for mye da? Ut ifra ting du forlanger, så virker det ikke som om du er ute etter en fuckfriend, men en kjæreste! Jeg og mine "koselige" venninder, kan definerer som "fuckfriend", jeg hopper innom iblant, ser en film, koser, også er det vel "vi snakkes" og alt er normalt. Ingenting mer en det.. De er veldig komfortable på meg, og jeg veldig komfortable med dem. Så går kjempe greit her. Men har i bunn og grunn kansje sovet hoss dem, hvis det har vært nach, aldri mer en det..
Gjest Nysgjerrig/usikker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ut ifra ting du forlanger, så virker det ikke som om du er ute etter en fuckfriend, men en kjæreste! Jeg og mine "koselige" venninder, kan definerer som "fuckfriend", jeg hopper innom iblant, ser en film, koser, også er det vel "vi snakkes" og alt er normalt. Ingenting mer en det.. De er veldig komfortable på meg, og jeg veldig komfortable med dem. Så går kjempe greit her. Men har i bunn og grunn kansje sovet hoss dem, hvis det har vært nach, aldri mer en det.. Så det du sier er at det er greit og ha flere fuckfriends og rulere med? Er ikke det litt opp til hver enkelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå