Rosebud Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei! Jeg bruker for tiden mineralsminke fra ID, og er egentlig fornøyd, men nysgjerrigheten lenge leve, og jeg har begynt å snuse litt på andre merker, og har hovedsakelig kikket på Everyday Minerals og Tikei. Noen formeninger om hva som er best? Noen favoritter innen merkene (kan jo mikse og matche litt ) Noen av merkene som er dårlig kvalitetet mineralsminke i klassen Isadora, L'Oreal osv, eller er det bra saker? Herlig om noen vil dele meningene sine med meg
Gjest Psiv Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ikke vært borti så mange forskjellige mineralsminkemerker, men har begynt med everyday minerals nå og er kjempefornøyd! Produktene er drøye og veldig snille mot huden, og det er kjempekvalitet på penslene/kostene. Ble spesielt begeistret for fargeutvalget, de har øyeskygger i alle mulige nyanser. Og så er det veldig billig!
Gjest Silvermist Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jeg driver og prøver ut Tikei for tiden. Har ikke brukt det mer en noen dager, mer er veldig fornøyd så langt!
mari4ever Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Min favoritt i everyday minerals til kinn ( der jeg har normal hud som trenger dekkevne pga rødheten) er semi matte base til t -zonen der jeg er veldig blank bruker jeg matte versjonen og intensive. veldig drøyt foundation pudder. god holdbarhet:) får en fin glød av semi matte formulaen til EM. Tieki mineral foundation har jeg nylig kjøpt til bruk av i t-zonen, og matter veldig bra og dekker utrolig bra:) bruker bare til å matte ned, dermed jeg ikke har urenheter, så jeg trenger veldig lite av gangen:) hvis du bestiller prøvene først fra tikei, koster det bare 10 svenske kr og en liten prøve varer noen dager. prøv begge merkene:) anbefaler begge to! foressten har tieki fiine øyenskygger!: min favoritt er september og er en nydelig kobber/brun farge, mocca er også fin og lovley rougen er blitt en favoritt Endret 10. mars 2010 av mari4ever
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Ser ut som en diskokule med Tikei jeg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Min favoritt i everyday minerals til kinn ( der jeg har normal hud som trenger dekkevne pga rødheten) er semi matte base til t -zonen der jeg er veldig blank bruker jeg matte versjonen og intensive. veldig drøyt foundation pudder. god holdbarhet:) får en fin glød av semi matte formulaen til EM. Tieki mineral foundation har jeg nylig kjøpt til bruk av i t-zonen, og matter veldig bra og dekker utrolig bra:) bruker bare til å matte ned, dermed jeg ikke har urenheter, så jeg trenger veldig lite av gangen:) hvis du bestiller prøvene først fra tikei, koster det bare 10 svenske kr og en liten prøve varer noen dager. prøv begge merkene:) anbefaler begge to! foressten har tieki fiine øyenskygger!: min favoritt er september og er en nydelig kobber/brun farge, mocca er også fin og lovley rougen er blitt en favoritt Intensive dekker i følge Everyday Minerals bedre enn semi matte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå