Frua Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Får ikke svar hos EM så prøver her. Jeg har bare små prøvebokser på denne blushen og hadde bestemt meg for å kjøpe en stor boks nå som jeg er tom. Desverre er Snuggle borte fra EM sidene Klamrer meg til håpet om at den bare er "out of stock" ! Noen som har peiling? Fargen er jo så nydelig..... .
Aryia Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Uæææ! Håper det bare er at den er "out of stock" ja..! Får være forsiktig med bruken av prøveboksen jeg har nå da..
Frua Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Nå har jeg fått svar fra EM . De skriver: Snuggle is currently out of season! NEEEEEIIIIIII!
Frua Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skriver en liten klagemail til EM jeg nå. Irriterende å få prøver på noe som skal forsvinne en mnd etterpå.
Frua Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Gikk på en smell og bestillte Coralista blushen fra Benefit isteden. Håper den er bra
Gjest Heidie Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Gikk på en smell og bestillte Coralista blushen fra Benefit isteden. Håper den er bra Jeg liker den veldig godt :)
Frua Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker den veldig godt :) Det er godt å høre! Har søkt litt på nettet og sett at den er populær hos mange Fin blogg du har forresten,jeg er stadig innom der
Gjest Heidie Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Det er godt å høre! Har søkt litt på nettet og sett at den er populær hos mange Fin blogg du har forresten,jeg er stadig innom der Så hyggelig Tusen takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå