Chandler Bing Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Stemmer på Ethereal Klok - spesielt alderen tatt i betraktning, virker seksuelt liberal (mye, men ikke for mye) også den avataren, da Endret 8. mars 2010 av Chandler Bing
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ingen vits å melde seg på i denne konkurransen, vi taper alle mot womenwomen
kisskissbangbang Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Ingen vits å melde seg på i denne konkurransen, vi taper alle mot womenwomen Jeg stemmer for KateW! :rødme:
Stinelin Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 KateW og Kisskissbangbang! Og Mike Waters :rødme:
Gjest nobilian Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Jeg stemmer for KateW! :rødme: *** Må si jeg har sansen for deg, jeg da. Og Kate W, Ethereal og ikke minst Ella Grey.
Gjest Nok en gjest Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Hvor ble det av Mystic Girl? (riktig alias?) DET var sexy dame, det!
SMann Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Det er mange herlige kvinner her inne...Sequax, Kevlarsjäl, Zaphireh, KateW, Teriyaki, kisskissbangbang, Stinelin, LetThemEatCake, Belladonna, Maja...(beklager hvis noen er skrevet feil)... Om noen er så sexy at jeg til og med har fantasert......ja!... Av menn har jeg sansen for MikeWaters...og synes Kristian82 er veldig søt når han ligger og skriver i den rosa dagboken...
Gjest Sappygirl Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 MikeWaters ja, namnam - Hvor er han blitt av?
kisskissbangbang Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Oh my, jeg glemte MikeWaters og SMann!
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Kristian82 er veldig søt når han ligger og skriver i den rosa dagboken.. Litt søt er han jo, som en liten lemmen som fyrer av for ingenting, men sexy..............neppe, for mye drama gitt
Gjest Sandbekken Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Haha ingen vet jo hvordan disse ser ut i virkeligheten Men holdninger kan jo også være sexy..
SMann Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Litt søt er han jo, som en liten lemmen som fyrer av for ingenting, men sexy..............neppe, for mye drama gitt Det var litt ironisk...han tenner meg ikke...men jeg liker å erte ham litt... Kristian er i hvert fall konsekvent...og han er veldig hyggelig...mot alle som mener eksakt det samme som han...og har eksakt de samme synspunkter...og...og... Jeg kan ikke noe for det...men jeg har faktisk litt sansen for han også...men sexy???...neppe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå