Gå til innhold

Hva er tæki? Hva er det dere gutter IKKE liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på Paradis, hvor ene fyren påpeker om ene nye jente.

At han syns hun så tæke ut", kom da i utrolig lite miniskjørt og topp som ikke dekker magen.

Kom også kommentarer om dnne tina "bimbo me silikon pupper"

Hva mener dere er tæka?

Hva er det dere ikke liker med en jente når det kommer til klesstil? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tacky betyr smakløs, han syns hun kledde seg og så smakløs ut. Ett ord mange ville brukt om hun blonde også.

Gjest Gjest
Skrevet

Det heter tacky, og magetopp og avklippet denimskjørt som knapt skjuler rumpa går lett under det begrepet.

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet

Tacky er et britisk UK-ord for det vi på norsk kaller "harry"

Skrevet

Det virker på meg som gutta liker at vi jenter kler oss litt classy. Og det er godt å høre. Selvom de gutta i paradise kanskje ikke er de beste å spørre, :P så er det godt å se de hadde noe vett i hodet. Jeg var ( selvsagt ) veldig enig med dem på det. Den stakkars jenta tenkte nok at det var det som måtte til. Ikke så rart da... Er jo Paradise det er snakk om her.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å se på nevnte program er tacky.

Skrevet
Å se på nevnte program er tacky.

Å sitte her dag ut og inn er tacky :P

Gjest brutal_mann
Skrevet
Å sitte her dag ut og inn er tacky :P

Hvem sa at jeg ikke syntes det er pinlig å kaste vekk livet mitt på KG? <- Seriøst ment.

Skrevet
Hvem sa at jeg ikke syntes det er pinlig å kaste vekk livet mitt på KG? <- Seriøst ment.

Jeg har aldri sagt no om deg jeg. :)

Sa vi ikke bare ting som vi syntes var tacky, eller hva det hette...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg har aldri sagt no om deg jeg. :)

Sa vi ikke bare ting som vi syntes var tacky, eller hva det hette...

Nemlig ;)

paradis er tacky, KG er waste :cool:

Gjest brutal_mann
Skrevet
??

dialekt for "heter".

Pokker så lav språkforståelse det er rundt forbi...

Skrevet
dialekt for "heter".

Pokker så lav språkforståelse det er rundt forbi...

hehe, thanks ;)

Skrevet

paradise er tacky, smakløst og søppelunderholdning på høyt nivå. ekkelt at barne og ungdomskoleelever mates med slik glamourmodell IQ gjennom tv underholdningen. tv3 har ikke lenger min respekt.

ja KG er waste, men på en god måte;) kanskje KG også hadde vært tacky hvis det hadde blitt filmet og sendt som underholdning i beste sendetid på tv3!

Skrevet

Tacky betyr billig og smakløst..jentene i PH VIL se slik ut av en eller annen merkelig grunn.

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom "tæki" er et forsøk på å skrive "tacky", vil jeg si at det oppegående kvinner, menn, gutter og jenter mener faller under en slik merkelapp, er å se på, delta på, engasjere seg i, eller beundre, Paradise Hotell.

Gjest Gjest
Skrevet

Var poenget med tråden å kartlegge hva ordet tacky betyr eller å fortelle hva gutter faktis syntes er tacky?

Det er ganske forskjellig hva gutter syntes er harry, noen har en langt lavere grense enn andre.

Mine kompiser mener at disse tingene er harry

- for kort miniskjørt (lenger opp enn til midt på låret)

- platinablondt hår

- gigantiske silikonpupper

- utringninger så store at puppene nesten detter ut, denne gjelder særlig om man har store pupper

- støvletter som går opp til kneet eller opp på låret

- de skinnetterlignende tightsene

- leopardmønster på mer enn en liten balerinasko/pumps

- masse sminke, orange hud etc.

- nettingstrømpebukser annet enn innen husets fire vegger eller til et ellers veldig classy antrekk

- pels og juksepels

- pushup som gjør at puppene ser ut som om de bor i halsen

Jeg hører ofte at de sitter og humrer av jenter med noen, og aller verst alle av disse karakteristikkene.

Gjest Gjest_Dame_*
Skrevet
Var poenget med tråden å kartlegge hva ordet tacky betyr eller å fortelle hva gutter faktis syntes er tacky?

Det er ganske forskjellig hva gutter syntes er harry, noen har en langt lavere grense enn andre.

Mine kompiser mener at disse tingene er harry

- for kort miniskjørt (lenger opp enn til midt på låret)

- platinablondt hår

- gigantiske silikonpupper

- utringninger så store at puppene nesten detter ut, denne gjelder særlig om man har store pupper

- støvletter som går opp til kneet eller opp på låret

- de skinnetterlignende tightsene

- leopardmønster på mer enn en liten balerinasko/pumps

- masse sminke, orange hud etc.

- nettingstrømpebukser annet enn innen husets fire vegger eller til et ellers veldig classy antrekk

- pels og juksepels

- pushup som gjør at puppene ser ut som om de bor i halsen

Jeg hører ofte at de sitter og humrer av jenter med noen, og aller verst alle av disse karakteristikkene.

Enig, bortsett fra at juksepels er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...