Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står skrevet over er typen min sykelig opptatt av "mot i brøstet" og serien går hjemme hos oss hele døgnet..

Han har kjøpt seg hele serien på dvd(visste ikke at det fantes engang).I starten da han kjøpte seg dvden så var det greit,men ikke når det går uke etter uke.Han sitter der og ler og ler av den serien,og han får nesten ikke lagt seg på natta fordi han skal se på den.Forrige uke forsov han seg på jobben fordi han satt oppe til kl 03.00 på natta,han vekket meg idet han kom fnisende inn på soverommet.Han har jo alltid så lenge jeg har kjent ham,hatt godt humør,men nå synes jeg ikke det er morsomt snart lenger.Når han spøker og sånn nå for tiden så er det slik typisk "mot i brøstet-humor" om jeg får kalle det det.Skal liksom etterlikne han karl og nils og de,og kan ikke skjønne at ikke jeg synes det er morsomt.Er det noe som går over etterhvert,bør jeg finne meg i det enn så lenge?eller er det kanskje bare jeg som synes serien er møl?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

LOL ass! ROFL ass! Laughing so hard that I fart!

Skrevet

Oh noes! :overrasket:

Stakkars deg!

Hmm, hvis det ikke er så mange episoder igjen, så kan det jo være lov å håpe på at "fancyen" hans går over..

Hvis ikke, får du nok si rett ut til ham at du er dritt lei, det må være lov.

Jeg tror jeg hadde blitt griseforbanna hvis mannen min hadde vekket meg opp med Mot i Brøstet-vitser! :sprettoy:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Siden jeg ikke har sett mer på Mot i Brøstet enn absolutt nødvendig, så vet jeg ikke helt hvor lang serien er. Men på det du skriver høres det nesten ut som om det ikke er første gangen han ser gjennom DVDene?

Om det er første gangen så har det i allefall en ende. Så fjern den enn virker. Men om han ser den igjen rett etter at han ble ferdig så har det kanskje på tide om å ymte litt forsiktig frempå om at det er like før TVen, DVD-spilleren eller DVDene pådrar seg ubotelig skade...

Lykke til i allefall:) Høres ut som en ganske lei situasjon... (Hadde det enda vært en skikkelig serie, som House :P )

Gjest Gjest
Skrevet

Kjip måte å finne ut at kjærsten har downs på!

Du har min symmpati

Sa brura!

Skrevet

Huffameg, det hadde vært turn off! Om det går over vet jeg ikke. Serien tar jo slutt en gang, men om typen din forandrer humor er verre å si.

Skrevet
Huffameg, det hadde vært turn off! Om det går over vet jeg ikke. Serien tar jo slutt en gang, men om typen din forandrer humor er verre å si.

Får håpe, for TS sin skyld at han ikke oppdager Karl&Co, og Karl den første, eller hva det heter for noe.

Jeg har faktisk, av kilder innen media, fått høre at Mot i Brøstet primært var rettet mot de med downs syndrome og/eller andre med mentale utfordringer. Fact!

Skrevet

Hehe . Dette skjønner jeg kan bli litt irriterende ja ;)

Du får sette på Sex & Singelliv hver gang han kommer til deg da. Så får han gå å legge seg selv, så kommer du inn å forteller klokka 3 hva morsomt som skjedde.

Ja, serien slutter jo, og du kan jo spørre han om kanskje han ikke alltid trenger å se på det når du er der ? kan dere ikke se på noe sammen ? Det burde vel la seg ordne =)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har faktisk, av kilder innen media, fått høre at Mot i Brøstet primært var rettet mot de med downs syndrome og/eller andre med mentale utfordringer. Fact!

Det høres faktisk logisk ut :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har venner som har blitt akkurat sånn når de har blitt litt for opphengt i en tv-serie. Ta det med ro, det går over.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sånn jenter har det som er sammen med gutter som mekker på bil hele tida eller spiller dataspill som WOW hele tida. De har ikke tid til kjæresten og det er mange som ikke gidder mer da. Det blir jo helt sykt eller barnslig.

• 9 år senere...
Skrevet
On 3/9/2010 at 10:28 PM, Guest Gjest said:

Det er sånn jenter har det som er sammen med gutter som mekker på bil hele tida eller spiller dataspill som WOW hele tida. De har ikke tid til kjæresten og det er mange som ikke gidder mer da. Det blir jo helt sykt eller barnslig.

Menn orker ikke snakke om følelser hele tiden. De trenger fri i furtebua/mancaven.

Anonymkode: 8d270...ad7

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn orker ikke snakke om følelser hele tiden. De trenger fri i furtebua/mancaven.

Anonymkode: 8d270...ad7

👍

Håper han ikke har sittet ti år i furtebua.

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Hva er det med alle disse gamle trådene som dras opp?

Anonymkode: 35f64...72e

• Liker 5
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

.

Endret av middagshøyden
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2010 den 7.30, Gjest jiss skrev:

Nå tuller du vel.

Anonymkode: 21eb6...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Hva i f...... er poenget med å svare på en 10 år gammel tråd?

Anonymkode: 632e5...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i f...... er poenget med å svare på en 10 år gammel tråd?

Anonymkode: 632e5...9ff

Jøss, så blid du er da.

Anonymkode: 21eb6...c0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får satse på at kjæresten har gått lei nå.

Anonymkode: 4133f...ad4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den der skal du ikke regne med!

Det finnes fremdeles en del mennesker som blant annet diskuterer "mot i brøstet" her på Kvinneguiden også... 

Anonymkode: 7b1fc...7e1

😂

Anonymkode: dd3e8...88e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...