Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt endel av hudpleieproduktene og så langt er jeg kjempefornøyd! :) Er det noen som har erfaringer med produktene som de kan dele med meg?

Ann-Karin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvd rosekremen og solkremen derfra, har vært kjempefornøyd med begge produktene. Eneste minus er at jeg synes rosekremen lukter litt mye, men det gir seg vanligvis utover dagen heldigvis. Hvilke produkter er det du har kjøpt og hvordan er de? Kunne nemlig tenkt meg å prøve flere ting etterhvert...

Skrevet

Ikke så mange som er kjent med produktene, skjønner jeg... Synd, for de er virkelig bra! MEN - fint med respons fra deg, E! :)

Da jeg har en hud som er av typen blandet mot fet, har jeg korresponderende produkter; dagkrem, normaliserende dagolje, rensekrem (ikke melk) og spesial tonic. I tillegg har jeg forsøkt ampullene som anbefales på natten - og de var fine! Det var nok litt uvant å legge seg uten å føle seg 'fet' i ansiktet, men det føltes helt fint dagen etterpå, samtidig som at huden syntes 'klarere'.

Jeg har også solkremen og var kjempefornøyd! Ellers har jeg forsøkt en god del av kroppsprod. samt leppepomaden. Samtlige av prod. har en fin konsistens og dufter fantastisk!

På tirsdag skal jeg til hudpleie hos den eneste (!?) i Norge som kun benytter Dr. Hauschka - ser frem til det!! Da blir det vel også litt produktshopping, tenker jeg! :lol:

ak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...