Gå til innhold

Tips til reisemål med 10 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi planlegger å reise to uker til et sted i Sør-Europa i starten av september, når babyen vår er 10 mnd. Vi ønsker et reisemål som er praktisk og trygt for barn, helst med tilgang til basseng. Men vi er også litt opptatt av å kunne spise god mat, f eks til lunsj, og så heller lage middag "hjemme" i leiligheten selv. Typiske chartersteder har ofte kjedelige restauranter og matbutikker syns jeg. Eller er det bare upraktisk å tenke på god mat når man har med en baby? Pleier all inclusive å være ok? Er takknemlig for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Alma_*
Skrevet

Jeg kan anbefale Frankrike generelt. Trygt og greit å ha med baby! maten er trygg og folk er vennlige og positive til småbarn.

Vi var i Paris 10 dager da tulla var ca på samme alder (litt mindre). Det var veldig kjekt! Ikke noe problem å ha med baby. Virkelig en av de kjekkeste turene vi har hatt sammen.

Fin by å være kjærester i :rødme: Lett å ha med barnevogn. Parker en kan ha piknik i! Mye interessant å se!

Ellers har vi hatt fine turen til nice - uten baby da. men kan ikke tenke meg at det er så mye vanskeligere enn i Paris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...