Gjest Sobril Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Barnet mitt går i en barnehage hvor det jobber mange fra Smiths venner. Synes de virker så utrolig harmoniske, men o.a. side hører man om "hemmelige forlovelser" osv. At man ikke kan bruke smykker i sitt eget bryllup bl.a. Kvinnene har blitt mer frigjort de siste åra mht klær og stil, men hva med sex; er det lov å nyte det når man er medlem av "den kristelige menighet"? Hvordan ser Smiths venner på sex? Endret 8. mars 2010 av Sobril
Gjest Sobril Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Ingen som vet? Altså - lurer vel helst på om sex er mer forbundet med skam innen Smiths venner enn ellers? Om man kun har lov til å ha sex for forplantningens skyld eller om man har lov også fordi man har lyst?
Gentle Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Tror ikke det er noen av dem her inne, desverre. Du kan prøve å Google, jeg fant mange interessante sider men ingen om sex. Jeg kjenner en del som er, flotte mennesker alle sammen. Men, mange barn. Hvorfor ikke spørre direkte hvis du kjenner noen?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Spør dem da vel. Litt frekt kanskje, spesielt med tanke på deres religion, men det er jo den eneste måten å få svar på..
Gjest Sobril Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Spør dem da vel. Litt frekt kanskje, spesielt med tanke på deres religion, men det er jo den eneste måten å få svar på.. Tja... Jeg føler at jeg har spurt om så mye annet rart, og et sted går grensen. Tenkte kanskje at noen var aktive i forumet her også, da jeg vet at flere er flittige på internett.
Hannele Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Barnet mitt går i en barnehage hvor det jobber mange fra Smiths venner. Synes de virker så utrolig harmoniske, men o.a. side hører man om "hemmelige forlovelser" osv. At man ikke kan bruke smykker i sitt eget bryllup bl.a. Kvinnene har blitt mer frigjort de siste åra mht klær og stil, men hva med sex; er det lov å nyte det når man er medlem av "den kristelige menighet"? Hvordan ser Smiths venner på sex? Smiths venner tror på ekteskapet som den rette arena å ha sex. Når mann og kvinne lover hverandre troskap i "gode og onde dager" lover de hverandre også troskap i tankelivet ihht. Guds ord. Innenfor ekteskapet kan kjærligheten mellom mann og kvinne seksuelt nytes. 1
gompen Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Mine foreldre var med i Smiths Venner. Sex var i min barndom ekstremt tabubelagt, og lyst var noe skamfullt. Man skulle fornekte sine lyster, spesielt om man var kvinne. Sex hørte ekteskapet til, og man skulle ta imot de barn Gud gav deg, så prevensjon var forbudt. Derfor Smiths venner familier har så mange barn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Min kjæreste er smithevenn. Vi puler flere ganger om dagen med kondom så ingen begrensninger der. Familien vet også om oss Anonymkode: db2c7...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå