Gjest yojo Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Som tittelen sier; hvilken er best? Noen med erfaringer? Synes mitt hår har blitt så "blast" i fargen.. Fikk for meg at jeg hadde litt grønnskjær her om dagen, så må få meg en skikkelig shampo så det blir fint igjen TIPS!?
Gjest :) Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg pleide å bruke Redken sin, og var veldig fornøyd med den (nå har jeg bare prøvd den og TiGi sin, så jeg har ikke det største grunnlaget for å uttale meg:p Men TiGi tørket ut håret mitt). Redken har en kur (? Eller var det balsam?) som skal livne opp farge. Har ei venninne som skryter av den:)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 L'Oreal Professionel har en super shampoo (tror den er ganske ny) for å gi tilbake shine til highlights og blondt hår, Jeg husker ikke hva den heter men den er rød i en gjennomsiktig flaske, ellers bruker jeg mest lilla shampooen deres (den til kvinner:) og balsam'en
Gjest yojo Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 L'Oreal Professionel har en super shampoo (tror den er ganske ny) for å gi tilbake shine til highlights og blondt hår, Jeg husker ikke hva den heter men den er rød i en gjennomsiktig flaske, ellers bruker jeg mest lilla shampooen deres (den til kvinner:) og balsam'en Er den lilla shampooen til blondt hår? For å fjerne eventuelt gulskjær?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Er den lilla shampooen til blondt hår? For å fjerne eventuelt gulskjær? Ja den + balsam er for å ta bort gul/rød skjær. Det finnes et skum i serien også men det skal visst gå ut
Gjest Linnea Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Dette lurer jeg også på Liker redken blonde glam, tigi bed head dumb blonde og l'oreal shine professional for blondt hår. Men vil prøve noe nytt!
galskap Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 nå husker jeg ikke navnet på den, men det er en shampo du kun får hos frisøren, den koster vel 300kr flasken men er veldig god og fjerner gulskjær som bare det! den er klin lilla og flasken er vel beige aktig. spør etter en lilla shampo for gult hår hos en frisør så skjønner sikkert de hvem jeg mener:P
Gjest yojo Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Dette lurer jeg også på Liker redken blonde glam, tigi bed head dumb blonde og l'oreal shine professional for blondt hår. Men vil prøve noe nytt! Tigi - fjerner den også gulskjær?
Gjest Linnea Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Nei, jeg synes ikke tigi fjerner gulskjær..
Gjest yojo Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Nei, jeg synes ikke tigi fjerner gulskjær.. Får spørre frisøren min hvem hun tror er best til mitt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå