Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et pencil-skjørt i sort skinn, gjerne med litt høy midje. Som dette, bare ikke fullt så dyrt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sett det ennå, men det kommer nok. Hadde holde en knapp på Glasmagasinet og Steen og Strøm. Men da er du oppe i de prisene igjen da.

Eller du, hva med Leatherman?? Snittet på skjørtet som gjør hele stilen.

Skrevet

Har ikke sett slike skjørt, men rop gjerne ut om du kommer over ett! Kjempekult skjørt, kunne tenkt meg et slikt selv. :)

Skrevet
ikke sett det ennå, men det kommer nok. Hadde holde en knapp på Glasmagasinet og Steen og Strøm. Men da er du oppe i de prisene igjen da.

Eller du, hva med Leatherman?? Snittet på skjørtet som gjør hele stilen.

Takk for tips, men jeg bor ikke i Oslo, så å holde utkikk på Steen og Strøm eller Glasmagasinet blir litt vanskelig. Leatherman har jeg ikke vurdert engang, har aldri vært innom en Leatherman-butikk engang, innbiller meg at de selger skinnklær for de som går for en mer harry og utrendy look. Du har rett i at snittet gjør hele looken, og skjørtet jeg linket til er perfekt på alle måter- akkurat riktig lengde, riktig passform, og den høye midjen gjør det mer classy- og også mer edgy.

Vurderer å bestille skjørtet fra Asos, det er så vanvittig lekkert, og jeg tviler på at jeg vil finne noe like perfekt et annet sted. Men, importkalkulatoren på Toll.no beregnet at skjørtet, med moms og fortollingsgebyr (skinnklær er tollfritt, i motsetning til andre klær,det er jo positivt), vil koste meg rundt 2700 kr- selv om jeg har en del dyre plagg og sko, enda dyrere enn drømmeskjørtet, nøler jeg før jeg bruker så mye på et enkelt plagg. Men det skjørtet vil jeg kunne bruke i årevis, det er klassisk nok til å fungere også når skinn-trenden er over. Og til den prisen regner jeg med at det er av god kvalitet.

Har ikke sett slike skjørt, men rop gjerne ut om du kommer over ett! Kjempekult skjørt, kunne tenkt meg et slikt selv. :)
Gjest Gjest
Skrevet

sjekk ebay. Dt er et riktig lekkert et der naa, paa ebay.uk.

Kjenner du alaia, saa vet du hva jeg snakker om.

Gjest Shelob
Skrevet

Så et kjempefint slikt et i Mangos høstkatalog. Det satt på Scarlet Johansen som var modell i blekka. Jeg rakk aldri til Mango for å sjekke om de hadde det, og nå er vel høst kolleksjonen vekk. Men du kan jo maile /ringe de og sjekke om det finnes og om du kan bestille det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...