Gå til innhold

Hvor sterke er dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For meg betyr det også mye å se hva man kan få til uten hjelp av ulovlige ting. Man kommer veldig langt med det hvis man ikke har ekstreme krav til seg selv, og har litt mer enn 6 uker å ta av :blunke:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som du sier Jugger, det er alt for mange byggere som glemmer underkroppen! De tar omtrent dobbelt så mye i benken som i knebøy :wink: . Å begynne å bagatellisere 250 kilo blir litt dumt men :kul:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benkpress med manualer; 40kg, 3 sett med 6-8 reps

Knebøy i Smidtmaskin; 80kg, like mange sett og reps

Bicepscurl med z-stang; 20kg (uten stanga), like mange sett og reps

Blir egentlig litt teit å diskutere vekter på den måten, for det kommer an på hva slags strategi man bruker. I perioder kan jeg trene med lette vekter og mange reps for ikke å stagnere, så øker jeg gradvis. Da vet jeg ikke hva "maks" i de ulike øvelsene er...

Men nå har jeg egentlig funnet ut at jeg heller vil være skikkelig tynn da :lol:

Syns ikke det er fint at jenter er muskuløse med mindre de er ganske definerte. Men fett på kroppen ser man bare klumpete ut. Mannfolk tåler litt mer av det... :wink:

Men siden man ikke kan bygge muskler og samtidig deffe, blir det litt elle melle for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig. Håper ikke hverken du Petruska eller Miss-Tricky vil se slik ut :o

Mogens

Nei, gud bedre! Det skal jeg love deg at jeg ikke vil gjøre... Værste jeg har sett! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Smaken er som baken - delt! Hva som er pent eller ikke kommer helt ann på øyet som ser. Andrulla Blanchette blir ALTFOR grov for min smak, men Margot er flott. Kroppsbygging for damer har jo endret seg radikalt de siste 15 årene. Satt litt på spissen ville de som stilte i den første Ms Olympia konkurransen i dag fått problemer med å hevde seg størrelsesmessig med enkelte av fitnessjentene. Heldigvis mener noen at denne utviklingen er i ferd med å snu/har snudd.

Noen av mine favoritter er:

Monica Brant: http://www.askmen.com/women/models_150/188...nica_brant.html

Cory Everson: http://www.sportsgirls.net/fitness/everson.html

Drømmer selv om å stille opp i fitness/Atlethic fitness/Body figure en gang i fremtiden, men har innsett at dette blir fryktelig vanskelig når man ikke har noen til å veilede seg :cry:

Petruska: Takk for skryt!

Liblie: 1. plassen i årets NM i Benkpress klasse -100 kg gikk på nettopp 200 kg.

Hilsen fra Tomita - som ble veldig inspirert til å reise på trening nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petruska unplugged

Tomita: Du har helt rett i at byggerstandarden for damer har endret seg drastisk, særlig internasjonalt. For 15-20 år siden så de faktisk flotte ut, Andrulla har riktignok aldri kommet helt på topp hun, er vel for grov til og med blant internasjonale topper.

La Flaca: Du er sterk du, har du trent lenge? Synes det er litt moro å sammenligne perser jeg da...

Så forresten at jeg glemte å skrive at det er 14-kilos hantler jeg bruker til vanlige bicepscurls. Synes hantler fungerer best fordi høyrearmen har en tendens til å ta mer av vekta enn venstre hvis jeg bruker stang. Er egnetlig en del svakere i venstre men nekter å bruke forskjellige vekter av den grunn. Hvordan haddde man blitt seende ut etter en stund da tro?

Er litt opptatt av å ha tydelige biceps jeg og miss-tricky, syns det litt tøft jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Petruska unplugged

Tomita: Du har helt rett i at byggerstandarden for damer har endret seg drastisk, særlig internasjonalt. For 15-20 år siden så de faktisk flotte ut, Andrulla har riktignok aldri kommet helt på topp hun, er vel for grov til og med blant internasjonale topper.

La Flaca: Du er sterk du, har du trent lenge? Synes det er litt moro å sammenligne perser jeg da...

Så forresten at jeg glemte å skrive at det er 14-kilos hantler (da mener jeg selvsagt 2à 14 kilo) jeg bruker til vanlige bicepscurls. Synes hantler fungerer best fordi høyrearmen har en tendens til å ta mer av vekta enn venstre hvis jeg bruker stang. Er egnetlig en del svakere i venstre men nekter å bruke forskjellige vekter av den grunn. Hvordan haddde man blitt seende ut etter en stund da tro?

Er litt opptatt av å ha tydelige biceps jeg og miss-tricky, syns det litt tøft jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...