Mrs. B Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Har brukt p-ring i 3 uker nå og er så langt veldig fornøyd. Tok ut ringen igår kveld og skal være uten i en uke. Dere andre som bruker p-ring; Hvordan opplever dere deres ringfrie uke? Hvor fort får dere mensen, og hvor lenge varer den? Da jeg begynte med ringen var mensen over etter 2 dager - håper det blir fast kost! Og man er fortsatt beskyttet hele denne uken ikke sant?? (Synes egentlig det er litt rart jeg.. siden man jo ellers bare kan ha den ute i maks 3 timer..?)
Mette Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Jeg har nå brukt ringen en stund og er super fornøyd. Hos meg kommer mensen ca 3 dager etter at jeg tok ut ringen, og varer 2-3 dager. Den fungerer jo som en p-pille, der har man også 7 pille frie dager. Så du er forsatt beskyttet i den ring frie uken.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Gleder meg til jeg og skal begynne på den og forhåpentligvis slippe unna endel menssmerter og mensen i 6 dager.. Må på GU først, så jeg får den ikke før i oktober..
Mrs. B Skrevet 11. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2003 Ingen flere? Har fortsatt ikke fått noe mens selv, men det er vel rett rundt hjørnet (håper jeg). Også håper jeg jo på å være ferdig i løpet av helgen. Isåfall skal jeg virkelig lovprise p-ringen. :D
-ida- Skrevet 11. september 2003 #5 Skrevet 11. september 2003 Jeg får mensen etter tre dager, og den er som før jeg begynte med ringen.
Midnattsol Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 På kvelden den 2. dagen eller tidlig den 3. dagen. Så varer det vel 3 dager. Er jo ikke rart at det er sikkert selv om man har ringfri uke. Er jo det samme som pillefri uke.
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #7 Skrevet 11. september 2003 ..jeg kunne ikke fordra den forbannede p-ringen! jeg fikk plutselig et ansikt og en rygg full av kviser, jeg hadde så mye utflod at jeg måtte bruke skikkelig truseinnlegg og bytte flere ganger om dagen, og mensen var den samme som med p-piller; nesten en hel uke med blødninger!.. uff, dette var ikke noe for meg. så jeg sluttet med den.
Mrs. B Skrevet 11. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2003 Fikk noe mensliknende greier i ettermiddag, så nå håper jeg det går fort over igjen. Vil ihvertfall ikke ha lenger mens enn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå