April Ryan Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er i et langdistanseforhold og har vært det i et halvt år nå. Det har gått helt greit men føler at vi egentlig ikke kjenner hverandre så godt som vi burde. Vi har ikke tilbragt mer tid sammen enn en uke av gangen, og for det meste bare helger. Denne tiden blir dermed litt spesiell og man tar ikke opp negative ting siden man har så lite tid sammen. Det virker også som om det er mye han ønsker å gjøre, reise verden rundt o.l. mens jeg er mer interessert i studiene og er ganske hjemmekjær. Poenget er bare det at jeg tror han har et helt annet bilde av meg enn hvordan jeg egentlig er, og det er mange ganger han har snakket nedsettende til meg. Jeg er ikke typen til å reagere sterkt på det, men jeg har skjønt at jeg må gjøre noe for ikke å bli fullstendig overkjørt. Han har jo sine gode sider også for all del. Jeg bare lurte på hvordan dette hørtes ut for utenforstående? Er det noen som har vært i et lignende forhold?
Gjest gjestgjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Kan du spørre ham rett ut om å beskrive deg? Det vil ikke nødvendigvis være et negativt spørsmål, men kan likevel gi deg et bilde av hva han tenker om deg. I et langdistanseforhold er det viktig å snakke sammen og på en måte har dere en bedre mulighet enn mange andre ved at dere ikke kan gjøre annet enn å snakke i lengre perioder. Han har ikke rett til å snakke nedsettende til deg, men om du ikke sier noe så ser ikke han hva han gjør heller. Tenk litt på om du vil si ifra og om du trives med ham. Man er to i et forhold, men det fungerer ikke med mindre man er litt egoistisk innimellom. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå