Gjest Jente 21 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei! Klarte med et uhell å farge øyebrynene min for mørke med Depend sin øyebrynsfarge og håper virkelig de blir lysere igjen veldig fort!! Det ser helt forferdelig ut:( Lurte på om noen hadde erfaring med farging av bryn og hvor lang tid det tar før fargen begynner å forsvinne?
skandale Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det tar vel gjerne et par uker. Hvis du er veldig misfornøyd kan du gå til frisør og lysne dem, ellers blir man vant til det. Det har gått galt med meg noen ganger og, men det er stort sett bare du selv som føler du ser ut som en terrorist, altså. Med mindre de virkelig ble kullsvarte da. Endret 8. mars 2010 av ecureuil
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Du kunne kanskje forsøke å lysne øyebrynene med hydrogenperoksid i svak styrke. Endret 8. mars 2010 av Belladonna
Quirky Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Du kan prøve å smøre dem inn med olje, helst en acidic, som olivenolje, det trekker ut farge. Kanskje verdt å forsøke før du prøver å bleke selv (resultatet kan bli katastrofalt) eller bruker penger på frisør.
Ella_Grey Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hørt at man kan prøve å vaske med zalo (la virke litt). (Ser for meg ts som prøver det ene forslaget etter det andre - og blir mer og mer desperat) Evt kan du puddre over med et vanlig transparent ansiktspudder som en midlertidig løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå