Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Det er en minnes film for Bridgette Andersen og jeg syns sangen er helt UTROLIG FIN! Kan noen se den og skjekke om de vet hva sangen heter? Det hadde vært kjempe snilt Jeg har prøvd å finne ut av hva den sangen heter i lang tid, og det begyner å gå meg på nærvene at jeg ikke finner ut hvem som synger det og hva sangen heter. Takk for hjelpen
Cessa25 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Det er en minnes film for Bridgette Andersen og jeg syns sangen er helt UTROLIG FIN! Kan noen se den og skjekke om de vet hva sangen heter? Det hadde vært kjempe snilt Jeg har prøvd å finne ut av hva den sangen heter i lang tid, og det begyner å gå meg på nærvene at jeg ikke finner ut hvem som synger det og hva sangen heter. Takk for hjelpen Enya med Anam Cara, er det ikke den?
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Enya med Anam Cara, er det ikke den? Heter artisten Enya eller Anam Cara? Og hvor finner man sangen? fant den ikke på youtube eller iTunes. Tusen takk forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå