Gjest Gjest_June_* Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Til sommeren gifter vi oss i Italia. Siden det sannsynligvis, og forhåpentligvis, blir varmt har jeg valgt en nydelig, fotsid kremfarget brudekjole i silke. Problemet er å finne sko til. Jeg ser ikke for meg de tradisjonelle, lukkede satengskoene til denne kjolen - foretrekker heller noen pene åpne sko. Har funnet noen på nett men siden jeg snart skal til skredderen rekker jeg ikke å kjøpe over nett. Er det noen som har tips til hvor de har godt utvalg i sko? Trenger nødvendigvis ikke være en brudebutikk men heller ikke DinSko... Takknemlig for svar
Gjest Gjest_frkbelle Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 ShoeLounge har mye fint (men dyrt)... Eller hva med en butikk som selger danseutstyr - dansesko er veldig behagelige å gå med.
LimaLama Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Eller hva med en butikk som selger danseutstyr - dansesko er veldig behagelige å gå med. Vet noen om noe bra "dansesko-sted"? Jeg kunne godt tenkte meg et par dansesko, nettopp fordi de er så gode å gå i....men jeg finner ikke noe bra sted... (Er på jakt etter vinrøde...)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Vet noen om noe bra "dansesko-sted"? Jeg kunne godt tenkte meg et par dansesko, nettopp fordi de er så gode å gå i....men jeg finner ikke noe bra sted... (Er på jakt etter vinrøde...) Jeg hadde røde sko. Kjøpte de i brudebutikk, fra Rainbow. De farger skoene i den fargen du vil ha - det tar en ukes tid ( pga de sender de avgårde) og koster ca 200 kr. Veldig kjekt. Jeg lette overalt etter sko før jeg fant ut at det gikk å farge. Skoene var også deilige å gå med. Om jeg ikke husker helt feil, kan du også velge hælhøyde på Rainbow sko .
Sunshine Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har også funnet meg sko fra Rainbow som skal farges rosa
Frk. Belle Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Vet noen om noe bra "dansesko-sted"? Jeg kunne godt tenkte meg et par dansesko, nettopp fordi de er så gode å gå i....men jeg finner ikke noe bra sted... (Er på jakt etter vinrøde...) I Oslo har du f.eks(Doda dansebutikken og La Dance
fru sp Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Dette er skoene jeg skal ha. Gode å gå i, faktisk. Jeg skal ha sølvsko. Vedlegg fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod Endret 13. mars 2010 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Prøv Anna Johnson / www.brudesko.no Hun har utrolig mye fint, du kan få tak i sko i alle farger, og du kan besøke showrommet hennes og få med deg skoene på dagen. Hun har nydelige, feminine modeller, også noen med åpen tå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå