Gå til innhold

Trompetist Arne Kollandsrud

Fremhevede innlegg

Skrevet

:D Er det noen som har brukt Arne som trompetist under sin vielse?

Er han flink? Noen stykker dere absolutt anbefaler?

Håper på svar

Oslobrud i november

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt han og han skal spille i vår vielse i mai neste år. Hvis du vil høre han kan du gå inn her

Ellers skal han spille i en vielse i Bekkelaget kirke førstkommende lørdag kl 14.

Skrevet

Så flott! Takk for hjelpen. Noen andre som allerede har hatt ham i sin egen vielse? :lol:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg har vært i bryllup der han har spillt, og jeg kommer IKKE til å bruke han når jeg skal gifte meg. :-? Det finnes SÅ mange mye flinkere trompetister i Østlandsområdet.

Ikke for å henge han ut, men jeg synes at han spiller alt for rått og sterkt.

Skrevet
Ikke for å henge han ut, men jeg synes at han spiller alt for rått og sterkt.

Må jo ha en mann som har kraft i pusten...!!

Har hørt så tafatte spillere at orgelet overdøvet hele greia...

Da er det jo ikkeno vitsi??

Skrevet

Må si meg litt enig med Tinamor her... Vi hadde en venninne av oss som spilte trompet i kirken under vielsen. Da vi skulle bestemme oss for marsjer, satt vi sammen med henne for å høre ulike alternativer, og var bl.a. og hørte på han Kollandsrud på nettet. Venninna mi sin første kommentar var:'Han der fokuserer tydeligvis kun på teknikk!' Altså - ikke så mye følelse i det... (Hun vet litt om hva hun snakker om - er tidl. norgesmester for brass-solister og sånn...)

Men det er jo smak og behag også da! :wink:

Skrevet

Det er greit at trompeten skal høres, men det er stor forskjell på HVORDAN den høres...... :ler:

Jeg liker også at det skal være "trøkk", men det utelukker jo ikke at det skal være musikalsk også, vel... ??

Helt ærlig.............- jeg har hørt mange som er MYE flinkere enn han.

I allefall lykke til. Håper du blir fornøyd. :P

Skrevet

Jeg syns iallefall at han er dødsbra, han er musikklærer og lever av å lære andre å spille så han kan umulig være så dårlig....

Men vi er forskjellige og har forskjellig smak, og jeg er sikker på at jeg blir fornøyd.....

Klem Tex

Skrevet

takk for masse flotte svar! Jeg skjønner at synspunktene er forskjellige her, men fint å høre at han spiller sterkt og kanskje litt ufølsomt. Jeg er nemlig på utkikk etter en som kan spille litt rolig i bakgrunnen av et orgel, og ham har jeg nå funnet et annet sted - kjempeflink om noen skulle trenge en!! Takk til dere alle :D :D

Skrevet

novemberbrud:

Kan jeg få navnet på den trompetisten ?? -Og hvor mye skal han ha for å spille ??

Hørtes interressant ut synes jeg............. :)

Gjest Julibrura
Skrevet

Jeg vil gjerne få anbefale den flinke trompetisten vi hadde i vårt bryllup.

Hun heter Randi Anita Gjerstad, og hun spillte utrolig fint.

Hun bor i Ullensaker dersom det er noen som er interressert i å bruke henne

Skrevet
Jeg vil gjerne få anbefale den flinke trompetisten vi hadde i vårt bryllup.

Hun heter Randi Anita Gjerstad, og hun spillte utrolig fint.

Hun bor i Ullensaker dersom det er noen som er interressert i å bruke henne

Hvor mye skulle hun ha?

Skrevet

Hei, orket ikke logge inn - han heter Morten Brenne og tar 2500,-.

Kjempeflink og kan absolutt anbefales!

Novemberbrud

Skrevet

Morten Brenne har jeg vært og hørt og han var den vi først tok kontakt med for spilling ti vår vielse.

Problemet var bare at han ikke kunne si ja til jobben før i april eller noe sånt, for han visste ikke om han hadde tid. Jeg ville ha en med en gang, og ville ikke vente så lenge, tenk om han ikke hadde tid.

Gjest julibrura
Skrevet

septemberbrud 04. Randi Anita skulle ha 2000,- for å spille, og da spillte hun på alt vi ville at hun skulle spille på.

(Vi valgte trompet på salmene, et solostykke i vielsen og utmasj. Innmasjen ville vi ha med kun orgel for å variere)

Hilsen julibrura

Skrevet

Vi brukte også Randi Anita, og vi var veldig fornøyde !! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...