Gå til innhold

gjenvinning reklamen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det har begynt en ny reklame på tv nå for gjenvinning.

En dame sitter i sofaen og snakker med en mann, tydligvis gjør han noe feil for hu drar han i beina med til badekaret og vasker munnen hans, for å så brette han sammen og slenge han under vasken hvor det ligger 3 andre menn pakket sammen fra før av.

hva i ???

la oss snu dette på hodet, hva om det var en mann som hadde pakket sammen kvinnene og slengt dem til gjenvinning hver gang det ikke stemte, da hadde det blitt stor ståhei om reklamen vil jeg tro!

er det noen som har sett reklamen? jeg pleier ikke å reagere, men jeg synes denne var litt drøy, mulig jeg ikke ser det komiske i den.

nei, jeg er ikke en mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg reagerer også på den reklamen. Den er ikke morsom i det hele tatt.

Skrevet

Ja jeg reagerer på den jeg også. Men ikke på noe dypere plan enn at jeg syns reklamen er ekkel...

Skrevet

Jeg må vedgå at jeg ikke føler meg spesielt diskriminert av reklamen - men jeg har begynt å lure på om kjæresten min har en sammenbrettet eks eller to under vasken...

Gjest Helt tom
Skrevet
Jeg må vedgå at jeg ikke føler meg spesielt diskriminert av reklamen - men jeg har begynt å lure på om kjæresten min har en sammenbrettet eks eller to under vasken...

Du bør nok gå og sjekke. Og om de ligger der må du passe deg vel for å nevne at du føler deg tom noen gang. ;)

For øvrig ser jeg det humoristiske i reklamen, selv om jeg ikke synes den er særlig bra. Tror ikke det hadde blitt noe oppstyr om det gjaldt kvinner heller. Har vi ikke kommet lenger enn det i dag?

Skrevet

Jeg syns reklamen var morsom, lo høyt og lenge =D

Skrevet

Jeg ler av den. Har aldri falt meg inn å se noe diskriminerende i den.

Jeg hadde ledd like hjertelig om det var en mann som brettet sammene "tomme" damer.

Skrevet

Ja den reklamen har jg også lagt merke til. Ikke fordi jeg tar meg nær av den, men fordi jeg syns den er litt grotesk på en måte. Bretta-sammen-menn i skapet... MEN all PR er vel god PR om det nå så er om reklamen virker frastøtende eller om man ler av den, så de har vel gjort noe rett sånn rent objektivt sett.

Skrevet

Sånn reint bortsett fra at jeg synes den er dritskummel så kan jeg ikke se noe galt med den. Den er jo nesten litt morsom. Original, om ikke annet.

Og jeg tror heller ikke at det ville blitt oppstyr om det hadde vært kvinner som ble trøkka sammen. Som en annen sa over her; vi har da kommet lengre enn som så?

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, jeg lurte på hvor gjennvinningstasjonen til brukte mannfolk var jeg :P

Og hvordan de ble resirkulert?

Altså brusflasker og slikt blir vasket, mens papp blir til ny papp.

Men hvordan blir mannfolk klar for ei ny dame??

Gjest Gjest
Skrevet

Damer er bare bruk og kast. Menn kan man i hvertfall gjennvinne :skratte:

Har ikke sett reklamen, men ut i fra hvordan du beskriver den så høres den hysterisk morsom ut.

Gjest mee gjest
Skrevet

forresten er det noen som har linken til den reklamen ?? den er ikke på you tube anda prøver å finne den på nett :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...