Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei, jeg har forsøkt å bli gravid en stund uten hell. Under en ultralydundersøkelse ble det konstandert et myom(muskelknute) i livmoren. Jeg ble med en gang henvist til kirurgi for å fjerne denne. Jeg leser på nettet at det ofte ikke har noe å si med muskelknuter i forhold til å bli gravid. Jeg vil nødig ta denne operasjonen, men hvis det kan gjøre meg lettere gravid, gjør jeg det selvfølgelig. Er det noen av dere som har/har fjernet muskelknute? Hvordan gikk det i såfall? og ble du gravid etterpå? Er det noen som har blitt gravid med muskemnute også? Blir veldig takknemelig for svar. Denne prøvingen og denne muskelknuten har nesten fått meg til å gi opp helt. :-(...
Coriander Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har operert bort en muskelknute, mest fordi den ga meg veldig plagsomme blødninger, men også fordi den kunne ha en viss innvirkning på graviditet. De sa at det trenger ikke å ha noen betydning, men at det kan, det kommer veldig an på hvor den er. Jeg var prøver i to år før operasjonen og har vært prøver i to år etter uten hell. Jeg kjenner flere som har blitt gravide med muskelknuter. Lykke til og ikke gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå